Agnesmamma2012 skrev 2018-06-26 10:12:39 följande:
Kämpa på alla <3! Var på ultraljud i onsdags (v14) där var inget foster , visade sig att gravidteten avslutats i v 7-8 . Tufft . Fick tider för behandling så moderkakan osv skulle komma ut . Dock började det sätta igång själv på kvällen , förlorade över 1 liter blod på någon timme så fick läggas in . Fortfarande trött :/. Jag hoppas kroppen återhämtar sig fort så man kan börja försöka igen . När började ni försöka efter MA ? Kram på er
Beklagar ditt missfall, det är tufft. Speciellt när ni kpmmit så långt. Var/Är tufft även om det händer tidigt. Fick ett MA I v8-9 men det hade avslutats i v6...tog cytotec för att stöta ut det, ville inte gå runt o vänta på att kroppen skulle göra det själv. Blödde i ca 5-6 dagar o fick äl ca en månad efter jag tagit cytotecen...är nu inne på tredje försöket sen dess, mitt uppe i ägglossningen..tog tre år att bli gravid, kändes sååå orättvist att kämpa så länge o sedan inte få behålla det. Hoppas på snabbare förlopp o att min kropp inte är för gammal för en ny graviditet...