Bli gravid efter missfall följas åt
Har äl vilken dag som helst. Vi ligger varje / varannan dag som vanligt. Drömmer om ultraljud och bebisar varje natt, som vanligt. Orkar inte :/
Har äl vilken dag som helst. Vi ligger varje / varannan dag som vanligt. Drömmer om ultraljud och bebisar varje natt, som vanligt. Orkar inte :/
Någon mer än mig som märkt av att dom är mer känslosamma o har lättare till tårar sedan erat missfall...speciellt tiden just efter? Någon som tycker att äl o menstecken varit annorlunda efter missfall?
Varit på återkoll idag efter missfallet...behövde inte ta något test då jag själv tagit o fått negativt på ett tidigare.
Om jag blir gravid igen så var det inga problem att få komma på ett tidigt vul för att kolla så det inte händer igen...så länge jag är 7+0 eller längre gången. Det var skönt att höra..för blir man gravid igen så kommer man ju inte riktigt kunna slappna av o känna någon glädje innan man får se ett hjärta slå...
Alltså, känner mig mer och mer övertygad om att något är fel på mig som inte blir gravid igen. Provat allt nu känns det som...
Ni som testar med stickor.
Hur är era äl-test EFTER ni haft positivt?Är de helt blanka eller är de fortfarande starka men ej positiva och sjunker sen teststreckets styrka några dagar efter eller hur är det?
Idag den 21/5 var beräknat bf för oss. Idag fick jag detta. Hur sjukt?
Undrar om bilden kom med, jag kanske gjorde fel
Åååå!! Stort grattis!! Måste kännas fantastiskt så som ni kämpat <3
Vilken dag är du på?
Roligt med flera plus nu i maj!
Åh vad härligt!! Stort grattis! ! :D
Åh, vad fantastiskt :D Hade bf 28/6, hoppas du smittar ^_^ Stort grattis och lycka till!