EIJ90 skrev 2018-05-17 15:58:58 följande:
Jag hoppas verkligen risken för 2 missfall inte är så stor. Känns som att det finns så mkt som kan gå fel på vägen. Men är självklart glad för plus!
Ovissheten är så jobbig så förstår verkligen att du inte vill bli besviken i onödan. Man bygger ju upp förhoppningar varje månad. Förra gången testade jag först på bim+4 och fattar inte hur jag kunde vänta så länge. Önskar verkligen att det ska gå vägen för oss alla. Känner sån gemenskap med er här som varit med om mf. Innan vi började försöka få barn hade jag ingen aning om hur tufft det är och all väntan. Och att första grav skulle slutat i mf kunde jag inte ens tänka mig.
Var det längesen missfallet eller vilket försök är ni på? Har ni barn sen tidigare?
Jag är 27 och min man är 31. Inga barn sen innan och 1 mf..
Lägger upp dagens kurva (tog bort tempen som låg över 37 grader för det var nog feber)..
Ja det känna isf skönt att inte va ?ensam? !
Sambon avfärdade grav testet jag gjorde i morse helt och sa att det bara är en skugga! Kan vara ett torkaträck absolut, men visst finns det där! Dock typ omöjligt att fånga på bild! Men laddar upp så får vi se om nån ser nått!
Jag är 31 och sambon 36! Har en son på 4 sedan tidigare! Hade tack och lov inget missfall då!
Jag håller verkligen alla tummar för dig! Har du ringt bm? Jag fick tid redan v 6 sist men vet inte om jah vill ha så tidigt nästa gång! Fick ringa och avboka nu då jag fick missfall dagarna innan...
Vill däremot gärna ha ett tidigt vul nästa gång för att se att graviditeten sitter rätt och att det ser så bra ut det kan .. det lilla de kan se.. hoppas på att få det!
När har du bf? :)
Kommer troligen inte kunna hålla mig utan att ta mitt sista gravtest imorgon bitti! Får väl köpa nya i helgen sen om det behövs..
Detta är faktiskt bara 2 a försöket, missfall första! Så skönt att det iaf gick fort att bli gravid! Har ni försökt länge?