babytjejen skrev 2018-05-15 21:49:22 följande:
Jo har du rätt i...har ett digitalt kvar från innan men det tar jag om mensen inte kommit på lördag el söndag...skulle aldrig tagit det där ältestet innan...nåja, om 3-4 dagar vet jag ju. O innan jag vet så räknar jag med mens...tror inte att jag har sådan tur l plussar på en gång. Även om jag tycket jag förtjänat det efter att ha försökt i tre år o fått missfall.
När jag plussade så trodde jag att jag skulle slippa denna babystress ,är så många år där så mkt har cirklat runt just babyverkstad...
Hur länge har ni försökt? Har ni barn sedan innan?
Ja vi förtjänar verkligen ett plus efter att vi gått igenom missfall :( men ta det lugnt, jag tycker faktismt att det låter lovande med utslag på ältest några dagar innan bim, men vill inte ge dig för mkt hopp i fall att vi inte får det beskedet vi hoppas man. Jag vet hur besviken o nedslagen man blir tyvärr :( tänker inte ens säga ?försök att inte tänka så mkt på det..? det funkar inte riktigt så!
Senaste dagarna har jag börjar tänka ?okej fram till augusti/september borde jag bli gravid? bara för att lätta på pressen o det känns faktiskt lite bättre när man slipper tänka att man ska vara gravid NU, lura hjärnan.. har oxå fått för mig att ju mer man tänker på att man vill så blir det inte så...så ere väl med allt i livet