Bli gravid efter missfall följas åt
Hoppas det bara var en nidblödning eller att kroppen bara spökar lite. Min har varit väldigt konstig efter missfallet. Har du fått någon mer blödning nu då? <3
Hoppas det bara var en nidblödning eller att kroppen bara spökar lite. Min har varit väldigt konstig efter missfallet. Har du fått någon mer blödning nu då? <3
Igår slutade mini blödningen helt tvärt. Har bara blött vid ansträngning och vid toalettbesök. Hade ingen vanlig mensvärk, inte blött som vid mens och det varit rosaaktigt blandat med flytningar (ber om ursäkt men också klibbigt), gissar på antingen nidblödning eller genombrottsblödning :0
Illamåendet har inte avtagit och extrem trötthet samt kissnödig hela tiden.. ska våga ta ett test idag. Men ville fråga om någon känner igen sig?
Äntligen börjar hormonerna sjunka ordentligt o hoppas verkligen att testen blir helt negativa nästa helg...börjar se ett slut på detta nu o en bÖrjan till att försöka igen. Hoppas vara gravid igen inom några månader.
Vill gärna vara gravid innan november annars blir det extra jobbigt...då skulle vi fått barn om inte missfallet kommit...
Vet precis hur det är att passera den dag då man skulle blivit förälder utan att ens vara gravid igen. Var 26:e december första gången. Nästa gång nu kommer 23:e augusti om vi inte uppnår lyckan innan dess... Det enda som är konstant är den där sabla mensen som kommer som en klocka prick på dagen varje månad.
Tjejer, är det fler som tempar och kan hjälpa mig?
Fick missfall 17/4 (där tempen är som högst på kurvan)! I NC appen valde jag att bara ta bort att jag blivit gravid (dvs cykeln räknar från den dagen jag plussade som sen slutade i missfall)... skulle jag kanske istället lagt in dag 1 på missfallet som dag 1 på en ny cykel?
Förstår ni hur jag tänker? Känns ändå som mensen är på g nu med spottings och icke fertilt sekret och lite mensvärk.. och tempen är ju rätt låg ändå.. hur hade ni lagt in det i appen?
Nu blev min kurva såhär istället iaf :) spännande att se om äl eller mens kommer först nu! Haha
Hur länge efter tidigt missfall visar egentligen testerna positivt? Idag är 4e blödardagen och testade gravtest med morgonurin och det är fortfarande positivt. Mycket svagare än när jag plussade, men helt klart positivt fortfarande. Och hur länge blöder man? Förstår ju att det kan vara olika men vad är era erfarenheter?
Tack för era svar.
Blöder fortfarande och kommer testa om några dagar igen och se så det blir negativt. Enda gången man har önskat ett negativt gravtest :'(
Har köpt hem ältest så man kan se hur kroppen kommer igen efter detta. Och det blir att försöka då igen :)
Gud va spännande! Hoppas att du får ett plus :) uppdatera oss!
Vad tror ni om detta? Har fortfarande halsbränna (bara haft på kvällar och nätter men nu på morgonen också), mår illa, extremt trött och kissnödig, magen känns svullen/?trång? typ som att det stramar, men också tunga relativt ömma bröst och huvudvärk.