sussovich skrev 2018-07-25 16:35:47 följande:
Va på gynakuten igår (8+4) pga bruna flytningar sedan 5 dagar tillbaka och minskad gravidsymtom. Konstaterade ett MA (ofostrig graviditet), är så sjukt ledsen va... Imorse startade jag behandlingen och hoppas allt ska vara över snart...
Tänkt vänta 2 menstrationer innan vi försöker igen, det är inte för korttid va? Något jag behöver tänka på nu, när jag är igång med medicinsk behandling av denna ofostriga graviditeten? Är det vanligt o få samma sak igen, är ju inte super sugen på o uppleva samma sak igen kan jag säga...
Detta vart min första graviditet på första försöket så det tog ju sig väldigt fort, otroligt för o vara sant o det slutade ju så här ändå sååå ja...... Hoppas på lite mer tur till nästa gång, hellre att det tar ett tag o bli gravid än att uppleva detta igen!..
Jag beklagar :( vet precis vad du går igenom! Det är ovanligt med fler än ett missfall men det är klart att det förekommer. Jag hade ett ma som upptäcktes i v11 i december, i april fick jag ett vanligt missfall. Nu är jag gravid igen i V8 och allt ser bra ut på vul.
Det positiva är ju att du verkar ha lätt för att bli gravid! Vi har försökt ett år nu och håller tummarna för att det ska lyckas denna gången.