Inlägg från: NervösaNatta |Visa alla inlägg
  • NervösaNatta

Bli gravid efter missfall följas åt

Hej allihop!

Fick missfall idag, blöder ännu och det gör så in i helvete ont. Var precis 8+0 igår..

7+6 var vi på gynakuten och då såg vi ett tickande hjärta.. det är så jävla orättvist! Gråtit som en dåre hela fm, nu börjar dock acceptera vad som hänt.. det jobbiga är dock att behöva ha delar av det lilla kvar och väntan på att det ska komma ut.

Smärtan är nog värst dock.

Vill det ska vara över typ nu! Så jag kan återgå till ett normalt liv igen...

• NervösaNatta
    Jojjans skrev 2019-01-14 13:41:14 följande:

Ååå så tufft! Jag var med i samma BF-grupp som dig men fick ett tidigt missfall innan jul. Och innan det ett sent missfall i vecka 16 efter att ha sett en frisk och perfekt bebis på KUB veckorna innan. Det är så otroligt tufft och sorgligt att det ska hända. Men ge inte upp hoppet, det kommer gå igen!

Åh Jojjans! Ja du var så lycklig och jag var så lycklig med dig! Sen när du fick ditt missfall blev jag så ledsen för din skull! Ja det kommer det och jag känner redan hur min hjärna vill stänga ute att det ens funnit något litet levande. Den säger det äe bara en sen kraftig mens! Sånna har du haft innan värken går över snart! Maxat 5-8dagar som en mens ingen fara!

Samtidigt sitter man där och vet att det är inte mitt fel.. utan det hade inte överlevt men ändå tänker man att det är mig det är fel på.
  • NervösaNatta
    Jojjans skrev 2019-01-14 14:34:13 följande:

Men ibland vänder allt så snabbt så snabbt och nu är jag gravid igen, inte ens en månad efter missfallet. Det var bara inte vårt år 2018!

Åh vad härligt!! Hoppas detta går vägen nu då! Får hålla oss uppdaterade! ??
Svar på tråden Bli gravid efter missfall följas åt