Inlägg från: Mickaela_med_ck |Visa alla inlägg
  • Mickaela_med_ck

Bli gravid efter missfall följas åt

Vi fick missfall i v 13 i December 2017. Vi åkte in på ett tidigt ultraljud och där såg man att bebis hjärta slutat slå. Vår värld föll samman där och då. Vi har försökt sedan dess men inget händer. Kanske någon mental spärr som sätter stopp. Frustrerande och oerhört jobbigt.

• Mickaela_med_ck
    Wictoria90 skrev 2018-09-19 18:01:11 följande:

Jag har haft 3 missfall under 17/18, med det sista missfallet i början av februari, sedan dess har det inte gått för oss heller, vill ju så gärna att det ska ta sig igen!

Jag håller tummar och tår för att ni plussar snart!

Jag har gett upp hoppet lite.
  • Mickaela_med_ck
    Eureka skrev 2019-01-08 15:12:28 följande:

Har hängt lite här i tråden tidigare och kikar in ibland. Är nu gravid igen i v10 och hoppas på det bästa denna gång. Har en liten sedan tidigare. Läst lite om era tankar kring ålder. Jag förstår! Det blir en stress. Ville bara skicka lite omtanke och pepp att dessa tankar troligtvis ändras när de små väl kommer. Helt plötsligt är det inte viktigt längre. Sen är alla såklart olika, men tänkte det kunde vara en tröst för någon kanske. Kramar till er och håller tummarna hårt för att det är er tur nu!

Precis som du hängde jag här tidigare,och kollar läget hos alla då och då. Är själv I v 7 nu så inte långt efter dig!
  • Mickaela_med_ck
    Eureka skrev 2019-01-08 19:47:15 följande:

Men grattis! Kul att se lite plus i tråden. Har du varit på något tidigt ultraljud? Jag har första enligt rutin om 3,5 vecka och känner att jag är lite neutral tills dess. Dessa missfall/ MA sätter lite spår.

Nej inte än.. vi var till gynakuten I söndags för jag fick ganska ont och började kallsvettas, trodde ju direkt det värsta, men då gjorde dem ett ultraljud och allt såg bra ut. Önskar man kunde göra ett varje vecka för man är ju så himla nojjig och orolig hela tiden.
Svar på tråden Bli gravid efter missfall följas åt