Linn3aa skrev 2018-10-12 13:44:15 följande:
Hej! Hakar på denna tråd. Jag och sambon väntade vårt kärleksbarn. Han har 3 sedan tidigare och det är mitt första. På ultraljudet i v 13 fick vi det hemska beskedet att barnet dött redan i v 6. Va jobbigaste dagen i mitt liv och detta barn är allt vi pratat om senaste månaderna. Vet inte om det är helt rätt men jag ville börja försöka igen så fort blödningen efter skrapningen slutat. Så två dagar senare så försöker vi redan. Två ggr per dag. Inatt vaknade jag av att brösten läckte och bh-n va dyngsur. Fattar ingenting. Samt ljusrosa flytningar 9 dagar efter skrapning. Nu vill vi bara börja om och få vårt efterlängtade lilla plus.
Fy så hemskt! Har inte varit med om samma men min historia finns längre upp. Kan absolut relatera.
Jag fick rådet av min läkare att vänta en mens för att kroppen skulle hinna återhämta sig. Men då hade jag också ett senare missfall med ett foster som levde när missfallet började. Tar nog längre tid för kroppen att återhämta sig då. Men även då sa dom att OM jag blev gravid skulle det inte vara någon fara.
Nu blev det då att jag väntat ändå, och mensen kom i onsdags så vi ska snart börja försöka.
Jag fick igång mjölkproduktion några dagar efter mitt MF. Inga läckande bröst men såå ont! Kan det vara det som hänt nu?
Jag blödde först EM vecka, och sen blidblandade flytningar en vecka. Äl kom exakt 3 veckor efter missfallet. Vet du om du fått tillbaka din ägglossning än?