Bli gravid efter missfall följas åt
Hej ! Vi fick ett missfall i v 10. Blev gravid på första försöket nu i augusti 2018. ca 7-8 v efter missfallet så kom "mensen" tillbaka. (ingen mensvärk och klumpar i blodet?) trodde typ de va ett till missfall men eftersom jag inte haft ägglossning mellan missfallet och mensen så antar ja att de va bara en "konstig" mens.
I alla fall, tog ägglossningstest nu när jag skulle haft, går efter en app, så gav stickorna bara svaga sträck som sedan försvann 2 dagar efter.. Så antog att ja hade de då?
Nu har jag BIM imorgon (söndag 2/12). Tog ett testa tidigt test i torsdags alltså BIM-3 som visade tydligt negativt.
Ska ta ett test imorgon med.
Förra gången ja plussade, plussade ja på BIM+12 tror ja med rsfu, alltså Väldigt sent. Hade till och med testat med clearblue digital veckokordinator BIM+2, BIM+7 men ändå fått Inte Gravid. Dock vet ja inte om de visade sent för att fostret hade dött tidigt, eller om jag är en låghormonare?
Börjar iaf inbilla mig massa symtom nu. Dom kom väldigt sent sist så dessa kan somsagt vara inbillning.
*Törstig
*ilande i livmodern när jag sträcker på mig
*molvärk ibland
*trött
*magkatarr
Sist hade jag ömma bröst och mörka bröstvårtor men dom är ingen förändring på nu... Och såklart så har jag FLERA NÄRA vänner som precis blivit gravida, vissa när jag själv i augusti och vissa nu. Så de är liksom ombytta roller och de är såååå frustrerande att de går så bra för alla andra. Folk går ut på fb varje dag "Lisa ska få ett syskon/i mars blir vi 5" Asså på riktigt. Jag vill bli gravid NUUU NU NUUUUUUUUU. Inte om några månader...? *gråter*