Bli gravid efter missfall följas åt
Tack alla som delar med sig. Så ledsen att höra att ni alla skall behöva vara med om detta.
Har natten till idag varit med om missed abortion i vecka 11+4. På ultraljud visade det sig att fostret dött i 7+3. Det var mitt andra missfall på raken och vi hade på 3 dagar kvar till rul. I vecka 7 såg vi tom bebis med hjärtslag så kände mig så hoppfull denna gång. Känner mig alldeles tom och mållös då jag verkligen snubblade på mållinjen innan vecka 12. Vill inte prata med vänner för mår dåligt av den press jag känner när andra vet om att vi försöker men misslyckas. Har bra stöd sv min sambo. Min kropp har inte heller förstått att jag är med om missfall så behöver få medicinsk hjälp även denna gång för att starta processen. Vilket är smärtsam.
Finns det andra som varit med om 2 missfall på raken och sedan fått en fullgången graviditet? Finns det någon som sökt hjälp för att utreda privat och i så fall fått någon hjälp? Söker lite hopp ich någon som kan förstå lite vad jag är med om som vill dela med sig.