Bli gravid efter missfall följas åt
Lottch3n skrev 2018-04-14 20:02:55 följande:
Hej! Idag är det exakt en vecka sedan jag kom hem från sjukhuset efter att ha fått behandling med cytotec som sedan blev en skrapning. Åkte till gyn pga blödningar v 11+2, där konstaterades ett MA, fostret hade tillbakabildats i v 9 men livmodern hade fortsatt växa och betett sig precis som om jag vore gravid :(
Detta var en fruktansvärd upplevelse.. :(
Syskonverkstaden har pågått sen i höstas, tidigt missfall i december och nu detta :( Känns inte som att det är menat :(
jag var med om exakt samma sak i februari. Åkte till gyn i v 12+0 (hade dock inga blödningar) och fick veta att fostret slutat växa i v 9. Fick cytotec två dagar senare.
Är nu inne på min andra mens bortsett från själva missfallsblödningen. Förra mensen höll på i 11 dagar och jag är inte ens säker på att jag hade ägglossning efter det. Den här mensen har också börjat konstigt men är bara inne på dag två än så länge..
Förstår precis hur du känner, jag skulle liksom ha varit i v 22 nu och istället sitter jag här med konstiga blödningar och undrar om jag någonsin kommer att bli gravid igen. Mitt första barn fyller snart 3.