• Anonym (Hallå)

Små tuttar

Det finns redan en tråd för stora tuttar så vi måste också ha en för små tuttar. Sätt upp bilderna här.

• Svar på tråden Små tuttar
  • Anonym (Skövdekille)
    Anonym (Bh) skrev 2018-04-17 13:26:55 följande:

Trevligt å visa å se blicken på kararna ger en kick för mig.. fanticerar om deras bulor mellan benen...

Du får väl mer än fantisera!
  • Bara mig

Skicka pm så slipper du fantisera om bulan

Trevligt å visa å se blicken på kararna ger en kick för mig.. fanticerar om deras bulor mellan benen...

• Anonym (Bh)

Ja där har vi det förspänt vi kvinnor . Vi kan välja ganska bra

• Anonym (Lille Skutt)
    Anonym (Bh) skrev 2018-04-17 13:12:38 följande:

Med vulgär menar jag visa lite hud på lite olika ställen å med hud menar jag hud som jag täcker normalt sen får du gissa ..

Hm..kort kjol och utan trosor...
  • Anonym (Skövdekille)
    Anonym (Bh) skrev 2018-04-17 13:39:19 följande:

Ja där har vi det förspänt vi kvinnor . Vi kan välja ganska bra

Verkligen! Du får väl Speca vad du vill ha o vart han bor!
  • Anonym (Gillar)
    Anonym (Bh) skrev 2018-04-17 11:10:29 följande:

I dag är jag bh lös brukar vara det i bland känns så skönt när de får hänga fritt.. har fått för mig att de blir större å hängigare de märks inte i bhn

Verkligen vackert med ett par bröst som gungar fritt under överdel om sen vårtorna styvnar och syns är det pricken över iet!
    Du verkar vara en härlig kvinna! 
  • Anonym (Bh)

Kort kjol utan trosor passar jag mig för blev nästan våldtagen en gång .vet tjejkompissar som har utmanat troslös bara för å bli våldtagna . De vill känna pirret säger de . Huvudlöst tycker jag .

• Uffeking

Hej! Du låter som en härlig kvinna. Har du lust att snacka lite. Skicka ett pm vet jag. Kram
  • Anonym (Lille Skutt)
    Anonym (Bh) skrev 2018-04-17 14:37:46 följande:

Kort kjol utan trosor passar jag mig för blev nästan våldtagen en gång .vet tjejkompissar som har utmanat troslös bara för å bli våldtagna . De vill känna pirret säger de . Huvudlöst tycker jag .

Trist att nästan bli våldtagen, men jag tror nog inte att det har att göra med att du är troslös
  • Anonym (Bh)

Utmanar ju ödet med å gå över gränsen

Svar på tråden Små tuttar