• Anonym (Hallå)

Små tuttar

Det finns redan en tråd för stora tuttar så vi måste också ha en för små tuttar. Sätt upp bilderna här.

• Svar på tråden Små tuttar
  • Anonym (Han Solo)
    Anonym (J) skrev 2021-09-06 09:28:42 följande:

Nej!!!

Tänker aldrig släppa att en vuxen karl dreglar över unga tjejer. Små bröst i all ära men när man har en kropp som dessutom ser ut som ett barns kropp och män i 60 års åldern jublar. Ja, jag kommer fortsätta tycka det är fel. Mycket fel.

Förvånansvärt få män med stake här.

Men om man tycker det är helt ok att ens dotter blir ett runkobjekt så varsågod.

När man är 23 är man vuxen.

Är det mindre äckligt att någons dotter som är 40 blir runkobjekt åt någon 60-åring?
  • Anonym (J)
    Anonym (Han Solo) skrev 2021-09-06 10:24:41 följande:

När man är 23 är man vuxen.

Är det mindre äckligt att någons dotter som är 40 blir runkobjekt åt någon 60-åring?

Fruktansvärt dåligt argument. Det vet du själv.
  • Anonym (Man)
    Anonym (J) skrev 2021-09-06 10:23:17 följande:

Att du ens tänker så i dessa me too tider är verkligen sorgligt.

Skulle va kul och veta om fruarna till alla gubbar som hänger här i flera av trådarna om dom tänker lika. Eller era döttrar. Eller för den delen barnbarn.

Jadu många kvinnor här dräglar över unga pojkar.

Skulle va kul och veta om männen till alla kvinnor som hänger här i flera av trådarna om dom tänker lika. Eller era söner. Eller för den delen barnbarn.
  • Anonym (A)
    Anonym (J) skrev 2021-09-06 09:28:42 följande:

Nej!!!

Tänker aldrig släppa att en vuxen karl dreglar över unga tjejer. Små bröst i all ära men när man har en kropp som dessutom ser ut som ett barns kropp och män i 60 års åldern jublar. Ja, jag kommer fortsätta tycka det är fel. Mycket fel.

Förvånansvärt få män med stake här.

Men om man tycker det är helt ok att ens dotter blir ett runkobjekt så varsågod.

Håller med dig till viss del. Men att säga att det ser ut som ett barns kropp är fel. Kvinnokroppar ser olika ut, vissa är smalare och mindre kurviga än andra, men fortfarande en kvinna och inte ett barn. Det är nedvärderande att påstå att endast kvinnor med rejäla former ser ut som kvinnor. Finns kvinnor som fött barn och ammat som ser ut sådär. Jag gjorde det efter mitt första barn.
  • hejsvejs1978

Det spelar ingen roll om någon kunde vara ens dotter. Det viktiga är att det inte ÄR ens dotter. Finns inget skamligt i att tända på unga personer, vare sig man är gubbe eller tant.

• Boobiesarepoetryinmotion
    Anonym (Små 2) skrev 2021-09-06 06:17:24 följande:

Har du en dotter som är 23 år?Jag är 23 år 

Jag är 50, så du är ung nog att vara min dotter. Men jag tycker ändå du är fin.
  • Anonym (Han Solo)
    Anonym (J) skrev 2021-09-06 10:35:00 följande:

Fruktansvärt dåligt argument. Det vet du själv.

Nej, förklara gärna.
  • Jontemyra

[quote=81357370][quote-nick]Anonym (Små 2) skrev 2021-09-05 10:56:52 följande:[/quote-nick][/quote]

Ljuv som en älva

• Anonym (B-KUPA)

Kan ni som bara tjafsar kan ni inte dra er ur tråden  

• Jontemyra
    Anonym (B-KUPA) skrev 2021-09-07 19:42:24 följande:

Kan ni som bara tjafsar kan ni inte dra er ur tråden  

Håller med!

Minns fortfarande bilden av dina vackra bröst
Svar på tråden Små tuttar