Små tuttar
Såg att det var en kvinna här som använder halvkupad BH... Vill du lägga upp bilden igen, då den försvunnit.
Såg att det var en kvinna här som använder halvkupad BH... Vill du lägga upp bilden igen, då den försvunnit.
[quote=78653211][quote-nick]Anonym (Mina) skrev 2018-04-21 22:15:03 följande:[/quote-nick][/quote]
Fint bild, en av de bättre i denna grupp.
Tredje gången gillt!
Kul att du gillar det:P Tycker själv att hår och bröst är en väldigt sensuell kombination!
[quote=78664199][quote-nick]Anonym (Bh) skrev 2018-04-26 07:44:21 följande:[/quote-nick][/quote]
Oopss.. Fina, jättehärliga, sugvänliga bröstvårtor.
Ja får till det i bland...
detta är små tits gott folk! tur att jag är liten och nätt i övrigt med en perfekt röv. vill gärna ha större men dom gjorde jobbet med att amma 2 barn så jag är mer än nöjd.
Tycker att det är lite märklig stämning här inne. Många med små bröst känner sig osäkra och det blir ju inte bättre när folk med B-kupa får kommentarer om att brösten inte syns.
Kanske bra att fl raderar bilderna efter hand..
[quote=78916201][quote-nick]Anonym (Mina) skrev 2018-07-27 12:47:56 följande:[/quote-nick][/quote]
Oj, så fina bröst. Hela bilden är fin. Tack :)
[quote=79073228][quote-nick]Undantaget skrev 2018-09-20 18:29:02 följande:[/quote-nick][/quote]
Fantastiska höfter.
Folk har så sjukt fina kroppar, här är min hemska!
De är stora b eller små c, fast vadderingen hjälper ju till en hel del.
Här är mina små
Folk skickade PM att de ville se mer av mig i den här tråden! Tack, jag gör ett sista inlägg med bilder för Er skull! Tyvärr kan jag inte visa för mycket av mina små tuttar, så inte min kristna fästman lämnar mig! :( Jag hoppas att Ni förstår ;) Här kommer bilderna iallafall, och jag lovar på heder och samvete att jag äter 3 riktiga mål mat per dag. Jag powerwalkar mycket, därför ser jag lite smal ut. Men i vilket fall som helst så har jag ALLTID de minsta brösten i vilket sällskap jag än hamnar i!! (Jag har en konstig rosett på bröstkorgen bara, men jag är Queen of small boobs) ;)
Nä, jämfört med min fullt kristna fästman - nej, inte rent mjöl i påsen Jag har barn sen tidigare som jag fått i tonåren, jag har ett avslutat äktenskap i bagaget, och några stycken (!) misslyckade romanser, och jag skriver öppet om mitt sexliv på FL. Jag ger smaskiga detaljer om nästan allt! Låångt ifrån perfekt tjej. Fästmannen har lite svårt att greppa allt det här, för kvinnorna i Indien är inte lika lössläppta som svenskorna är. Jag och fästmannen får kulturkrockar därför!!! Men han VET om mitt förflutna och han accepterar detta. Mitt avslutade äktenskap är på MITT eget samvete, fästmannen kör sitt eget race och kommer inte göra samma misstag som jag gjort tidigare