Inlägg från: Lilo91 |Visa alla inlägg
  • Lilo91

BF December 2018

Wilma000 skrev 2018-03-30 19:29:52 följande:

Går också gärna med i fb grupp. Ska jag skicka meddelande till Lilo91 med mailadressen?

Ja skicka ett meddelande till mig med en gång så löser jag att du kommer in i gruppen :)
  • Lilo91

Alla ni som önskar att gå med i facebookgruppen; skicka ett pm till mig här på Familjeliv med den mailadress ni har kopplat till Facebook så lägger jag till er. Det fungerar bara med mailadress!

• Lilo91
    Enlitenfjärilimagen skrev 2018-04-02 19:27:20 följande:

Hur låst är fb gruppen? Hoppas inte den är sökbar? Men annars är min mail Linda91larsson@hotmail.com

Gruppen är hemlig. Den är inte sökbar och man ser inte vem som är medlem. Jag lägger till dig :)
  • Lilo91
    Palettbladlisa skrev 2018-04-04 13:49:04 följande:

Hej!

Jag vill gärna vara med i fbgruppen, har bf 6 december :)

Måste man skriva mailadressen som är kopplad till facebook eller går det bra med en annan?

Det måste vara mailadressen kopplad till Facebook för att det ska funka.
  • Lilo91

Hej alla blivande föräldrar!

Jag tillsammans med Metaphor är admin för Decembergruppen på Facebook. För att bli medlem behöver ni skicka er mailadress som är knuten till Facebook till någon av oss så att vi kan lägga er. Jag är inte jätteaktiv här på Familjeliv men försöker så gott jag kan så att jag inte missar någon som vill gå med, men skulle svaret dröja från någon av oss så testa med den andra :)

• Lilo91

Hej igen. Jag och Metaphor (här på familjeliv) är admins för en hemlig grupp som heter ?Decemberbebisar 2018? och vi gjorde ett inlägg för någon vecka sedan om att vi stänger gruppen pga att vi önskade hålla antalet medlemmar lågt för att bland annat ha en aktiv grupp. Nu har vi efter önskemål från de andra medlemmarna öppnat upp igen så om någon är intresserad av att gå med så skicka isåfall ett meddelande här på FL till mig eller Metaphor med er mailadress som är kopplad till Facebook så lägger vi till er.

• Lilo91
    Nossreep skrev 2018-04-17 07:46:56 följande:

Hejsan har nyss plussat med barn nr 2, lite osäker på bf men typ mitten/slutet på dec. Jag är gärna med i fbgruppen, hur gör jag för att ansluta?

Skicka ett meddelade till mig här på FL med din mailadress som du har kopplad till Facebook så lägger jag till dig :)
  • Lilo91
    Lliinnaa skrev 2018-04-18 13:13:00 följande:

Hej,

Jag hoppar in här efter att ha läst i lite mer än en vecka.

Det är dock lite låg aktivitet här så jag tänkte att det kanske händer mer i FB gruppen?

Jag vill gärna bli inbjuden i en av dem som finns.

Jag har bf 15/12 efter en ofostrig graviditet i feb som jag fick abortera bort, försiktigt hoppfull denna gång.

Min mejl

jag_lina@hotmail.com

Jag bjuder in dig. Följ anvisningarna i länken :)
  • Lilo91
    Silverfisken skrev 2018-04-18 18:53:00 följande:

Får jag också följa med till FB-gruppen? :)

Mail = thenordquist@hotmail.com

Du har fått en inbjudan på mail. Följ anvisningarna :)
  • Lilo91
    Anonymidrott skrev 2018-04-18 19:10:24 följande:

Skulle också vilja vara med i Facebook gruppen :) Lägg gärna till mig. Min mejl är hemligtjejhej@gmail.com. Har BF 18 december. 

Du har fått en inbjudan på mailen. :)
  • Lilo91
    Matadam skrev 2018-04-22 15:59:51 följande:

Hej!

Jag är 26 år och fick ett plus idag. BF 30 december 2018 enligt app. Känner mig glad, rädd, orolig och skakig på samma gång. Bor i Malmö. Jag vill gärna gärna gärna vara med i en hemlig facebookgrupp om det finns plats? Vågar dock inte skriva ut min mejl här ännu. Kan jag mejla någon?

Du kan skicka ett privat meddelande till mig här på FL så bjuder jag in dig :)
  • Lilo91
    misa85 skrev 2018-04-23 15:28:11 följande:

Jag fattar inte hur man skriver pm ???? nån som kan förklara?

Klicka på mitt namn och välj ?skriv meddelande? i hörnet :)
  • Lilo91
    maimes skrev 2018-05-03 10:04:09 följande:

Blev det någon fb-grupp? :) vem ska jag ta kontakt med för att komma med i den?

Hej! Om du inte blivit inbjuden i gruppen kan du skriva ett meddelande till mig med din mailadress som är kopplad till Facebook så bjuder jag in dig :)
  • Lilo91
    Marjh skrev 2018-05-04 18:47:08 följande:

Undrar också om det blev någon fb grupp och vem jag ska ta kontakt med? =)

Skicka ett meddelande till mig med din mailadress som är kopplad till Facebook så bjuder jag in dig :)
  • Lilo91
    tilldis skrev 2018-05-09 07:58:31 följande:

Vill också gärna bli tillagd i den där fbgruppen!

:))

Skicka ett meddelande till mig med din mail så löser jag det!
  • Lilo91
    himw skrev 2018-05-17 13:05:45 följande:

Hej!

Väntar mitt andra barn och har BF 31/12, hade 1/1 med min dotter som kom redan på Lucia så vi får se om det är ett lika otålig lillasyskon :)

En fråga om FB-gruppen, syns det att man är med i den? Har inte berättat på jobbet än då jag bara är i vecka 8 än. Syns det inte att man är med skulle jag gärna bli inbjuden :)

Hej!

Gruppen är hemlig så den är inte sökbar och man kan inte se dess medlemmar. Skicka ett meddelande här med din mailadress som är kopplad till Facebook så bjuder jag in dig.
Svar på tråden BF December 2018