Inlägg från: dalkullaa |Visa alla inlägg
  • dalkullaa

BF December 2018

Här är en till som väntar barn i mitten på december. Har en 1.5 åring sen innan.

går alla med i fb gruppen eller finns det någon/några som stannar kvar här? :)

• dalkullaa
    S79 skrev 2018-05-03 08:55:18 följande:

Åh jag är så nervös nu! Fick en liten miniblödning nu på morgonen 7+4! Jag hoppas så att det ska gå bra! Minns att jag hade en liten blödning även min förra graviditet och det gick ju vägen. Men jag mår så dåligt nu, hoppas hoppas att Mini vill stanna kvar!!!

Hur har det gått med blödningen? Då jag väntade sonen så hade jag flera små blödningar under första trimestern. Vet dock hur orolig man blir.
  • dalkullaa

Vad kul, då blir jag inte helt ensam här då :D

Hur långt gågna är alla?

Själv är jag i vecka 9 och ska på tidigt ultraljud på lördag pga ett ma före sonen och ett mf innan denna graviditet. Känns som man kanske kan pusta ut lite mer när man fått sett den lilla krabaten :)

• dalkullaa
    S79 skrev 2018-05-16 00:12:33 följande:

Det verkar ha gått bra. Det blev aldrig något mer än just den miniblödningen som kom så det är nog ingen fara.

Vad skönt! :) Jag har haft rosa flytningar på pappret några ggr denna graviditet, å har varit på väg på ul 2 gånger men blivit hindrad av sjukdomar. Så länge det inte blir mer och man har kvar sina symtom så ska det nog gå bra :)
Svar på tråden BF December 2018