Inlägg från: Tumvante |Visa alla inlägg
  • Tumvante

BF December 2018

Plussade också svagt i morse... mitt 8.e plus... och har bara ett barn sedan innan. Jag vill också gärna med i en fb grupp, så vill gärna ha en mailadress/nick jag kan skicka min mailadress till om jag skulle känna mig mer trygg med detta plusset...

• Tumvante
    Tofsans skrev 2018-04-08 19:55:04 följande:

Lilo91 är rätt användarnamn, hon som är TS:)

...och så såg jag detta. Tack. Sparar det!
  • Tumvante
    sussjohansson skrev 2018-04-10 21:43:12 följande:

Jag har startat en =) så man kan maila sin mailadress till mig så lägger jag till er

Jag får upp ett fel när jag klickar på ditt namn....
  • Tumvante
    Elinmedlängtanombarn skrev 2018-04-13 05:46:51 följande:

Jag har blött i natt så med största sannolikhet är det missfall. Jag tackar för mig i denna tråd och önskar er alla lycka till med era graviditeter!

Beklagar verkligen! Hoppas det tar sig snart igen och att du går hela vägen <3
  • Tumvante
    Systeryster33 skrev 2018-04-12 19:07:36 följande:

Är den anonym? För såg någon öppen på Facebook och det vill jag absolut inte vara med i!

Den är hemlig ja :)
  • Tumvante
    S79 skrev 2018-04-13 08:19:11 följande:

Hur gör ni med kaffet nu när ni är gravida? Jag är verkligen ingen kaffetunna, men en latte då och då gärna på morgonen och någon kopp om dagen på jobbet dricker jag gärna. Har läst att man får dricka ca 4,5 dl kaffe om dagen och det gör jag inte. Men är det farligt såhär tidigt i graviditeten?

Har dragit ner. De klok säger att 3 koppar pr dag är ok... jag dricker typ en halv....
  • Tumvante
    Flurriburr skrev 2018-04-14 18:13:59 följande:

Hejsan! Hoppar in i tråden jag med. BF den 14/12 med andra barnet. Första är född november-16. Fanns det nån Facebook-grupp? :)

Hej, ja, det finns det, sussjoh har en mailadress skriven tidigare i tråden man kan skriva till :) grattis!
  • Tumvante
    lillagumman85 skrev 2018-04-16 10:15:23 följande:

Försöker maila till adressen

susjoh05@gmail.com om medlemskap i fb-gruppen.. men min telefon verkar inte vilja skicka iväg det. Blir bara "sändning misslyckad" Någon mer som har problem med detta eller är det fel på min telefon tro..

Det går bra att PMa mig mailadress här också, så kan jag bjuda in :)
  • Tumvante
    Lilo91 skrev 2018-04-16 15:43:03 följande:

Hej igen. Jag och Metaphor (här på familjeliv) är admins för en hemlig grupp som heter ?Decemberbebisar 2018? och vi gjorde ett inlägg för någon vecka sedan om att vi stänger gruppen pga att vi önskade hålla antalet medlemmar lågt för att bland annat ha en aktiv grupp. Nu har vi efter önskemål från de andra medlemmarna öppnat upp igen så om någon är intresserad av att gå med så skicka isåfall ett meddelande här på FL till mig eller Metaphor med er mailadress som är kopplad till Facebook så lägger vi till er.

Vi har redan startat en till grupp nu ju...
  • Tumvante
    Wiwi87 skrev 2018-04-16 08:05:56 följande:

Hej,

Har precis gått in i vecka 6 nu. Vi har försökt bli gravida i nästan 4 år. Vi har nyligen gjort en IVF och detta var vår första insättning med färskt embryo. Vi gjorde en IVF förra året också med tre insättningsförsök. Då lyckades vi vid andra försöket men fick missfall i vecka 7:( Allting känns annorlunda denna gången och vi hoppas att allting äntligen ska gå vägen denna gång.

Är gärna med i den hemliga FB gruppen så jag skickar min mejladress.

Du kan PMa Mail till mig så bjuder jag in med länk :)
  • Tumvante
    ronjaba skrev 2018-04-15 23:45:34 följande:

Hej! Igår lördag fick jag ett plus, är beräknad runt den 19/12.

Blir mitt andra barn, lite kul att det är bf i december då dottern är född 31/12-16 ????

Skickar iväg ett mejl, då jag gärna hänger med i Facebook-gruppen ????

Om du inte fått svar ännu, kan du skicka PM till mig så skickar jag länk med inbjudan :)
Svar på tråden BF December 2018