BF December 2018
Hej!
Vi plussade i morse, BIM+2, bf 18/12. Det känns så overkligt för oss båda då det är första barnet.
Hej!
Vi plussade i morse, BIM+2, bf 18/12. Det känns så overkligt för oss båda då det är första barnet.
Hej!
Hoppar också in här :) plussad igår 8/4
BF någon gång mellan 18-20/20 beroende på vilken app jag tittar i!
Andra barnet för mig och sambon <3
Håller tummarna för att alla våra små får stanna där inne!
Någon mer än jag som lider av obeskrivlig trötthet? Kommer ihåg att jag var supertrött i början av min förra graviditet också men då var det semestertider så jag kunde sova precis när jag ville. Men nu! När man ska upp och jobba, försöka hålla sig någorlunda alert på jobbet och sen åka och hämta hem en tvååring som ska ha sitt! Hur ska jag orka??
Är det någon annan som har startat en facebook grupp?
Kul <3 hur mår du? Första möte hos bm? Jag ska på inskrivning 24/4 :)
Nån mer som är galet rädd för missfall??? Tar typ bort all glädje med min graviditet. Går bara runt och försöker förbereda mig på det värsta så jag inte skulle bli så ledsen. Fast jag vet ju att jag skulle bli helt förkrossad oavsett. Herregud hur ska jag stå ut med denna rädsla...
Är den anonym? För såg någon öppen på Facebook och det vill jag absolut inte vara med i!
Hur gör ni med kaffet nu när ni är gravida? Jag är verkligen ingen kaffetunna, men en latte då och då gärna på morgonen och någon kopp om dagen på jobbet dricker jag gärna. Har läst att man får dricka ca 4,5 dl kaffe om dagen och det gör jag inte. Men är det farligt såhär tidigt i graviditeten?
Ja verkligen superskoj att ha ett ul inplanerat, hade helst gjort det redan denna vecka men får försöka hålla mig
Tiden går så otroligt långsamt så man blir ju helt knäpp
Jag får betala 550kr för tidigt ultraljud, då är det vanligt ultraljud på magen
Är det någon annan som gjort på magen så tidigt? Trodde egentligen det var VUL som gällde men inte i vecka 8+ tydligen
Hur mår ni allesammans? Jag gick in i vecka 10 idag och jag kräks dagligen och mår konstant illa. Har provat allt! Äta innan jag kliver upp, små portioner ofta, ingefärste, ingefärstabletter, postafen, seaband och fått lergigan utskrivet men inget hjälper. Dessutom får jag ingen sjukskrivning av någon läkare heller pga illamåendet.. så det är bara att åka till jobbet till veckan ????