Inlägg från: Kamasjo |Visa alla inlägg
  • Kamasjo

BF December 2018

Plussade idag med digitalt, svagt på andra tester tidigare. BIM +2 och BF den 14.12. Andra barnet, är 37 år. Är alltså i vecka 4+2 enligt en gravidapp idag och fick gravid 1-2 på Clearblues veckoindikator - är det för lite, borde det inte stå 2-3?

• Kamasjo
    trollkvinna123 skrev 2018-04-09 16:52:16 följande:

Digitalt test räknas från befruktning/ ÄL och appen räknar från senaste mens :)

Jo, det vet jag men 1-2 blir ju då v 2-3 vilket ju inte vecka 4+2 är, eller räknar jag fel :)?
  • Kamasjo

Jag började blöda i morse :(. Tog ett till gravtest som visade mycket starkare än igår. Men det kan det väl göra trots missfall? Vet att man kan plussa länge efter missfall men även så att testen blir starkare?

• Kamasjo
    norrland91 skrev 2018-04-10 09:00:52 följande:

Ååh :( , men man kan blöda utan att det betyder missfall. Har du pratat med en bm? <3

Ringde min BM och sa att jag blöder nästan som en mens, lite mindre, inget ont. Hon sa att det nog var MF på gång. Trodde kanske hon skulle vara lite försiktigare med att ge den diagnosen direkt, men troligen är det väl så. Nu hoppas jag bara blödande antingen avtar eller sätter igång ordentligt... Grav.test idag (imorse o nu på e.m) starkare än igår, men det är ju bara första dagen med blödning.
  • Kamasjo

Måste fråga om fb-gruppen inte tar emot fler deltagare då jag inte är tillagd trots att det är många dagar sedan jag meddelade om att jag ville bara med :). Eller kanske gruppadmin inte varit inloggad här på ett tag, förstås! Har ni andra som skrivit efter mig blivit tillagda?

Svar på tråden BF December 2018