BF December 2018
Hoppar gärna in här.
Är 35 år, gjort ivf. Bf 9 december men det lär nog ändras.... lite svårt att räkna vid ivf...
Hoppar gärna in här.
Är 35 år, gjort ivf. Bf 9 december men det lär nog ändras.... lite svårt att räkna vid ivf...
När kan man börja ana en gravidmage?vill att det ska ske nu:)
God morgon!
Jag har blivit dunder förkyld och undrar om det är farligt att ta Ipren/alvedon nu när jag är gravid?
Tack!
Tack för svaren ang Ipren/alvedon.
Min mage är så svullen och uppblåst-jag är i v 6. Men det ser mer ut som v 20......
Någon mer som känner sig svullen?
[quote=78625487][quote-nick]Elinmedlängtanombarn skrev 2018-04-11 15:11:33 följande:[/quote-nick]Min mage är så svullen och uppblåst-jag är i v 6. Men det ser mer ut som v 20......
Någon mer som känner sig svullen?[/
Jag är jättesvullen överallt, ansiktet, fingrar, magen. Så jobbigt.. känner mig inte fin direkt..
Nån mer som är galet rädd för missfall??? Tar typ bort all glädje med min graviditet. Går bara runt och försöker förbereda mig på det värsta så jag inte skulle bli så ledsen. Fast jag vet ju att jag skulle bli helt förkrossad oavsett. Herregud hur ska jag stå ut med denna rädsla...
Jag har blött i natt så med största sannolikhet är det missfall. Jag tackar för mig i denna tråd och önskar er alla lycka till med era graviditeter!
Jag är tillbaka:)
Efter att jag trodde det var missfall förra veckan så bad min ivf läkare mig att testa idag o det visade ett starkt plus i morse! Pratade precis med dr och han sa att jag ska känna mig trygg i det. Ska dit nästa torsdag och få se ärtan. Känns som en fantastisk fredag!
Hej!
Jag vill väldigt gärna också vara med i den dolda fb gruppen men vill inte skriva ut min mejl här.