Inlägg från: Lilo91 |Visa alla inlägg
  • Lilo91

BF December 2018

Hej på er!

Jag har precis plussat och enligt senaste mens ska BF vara 5/12. Jag är 27 år och bor strax utanför Göteborg. Det är mitt andra barn och jag har en dotter som är 13 månader. Vi hade planerat ett syskon men tanken var att plusset skulle komma lite senare i vår så det skulle bli en 2019-bebis men vilken överraskning vi fick och vi är överlyckliga.

Någon som vill följas åt? Jag startar gärna en hemlig facebookgrupp om någon vill ansluta sig där också.

• Svar på tråden BF December 2018
  • Lilo91

Det kan jag absolut förstå, framförallt om man har ett missfall i bagaget. Är det första barnet?

• Lilo91
    Elliot1 skrev 2018-03-29 07:35:25 följande:

Ja, man hinner planera och föreställa sig mycket på några veckor ;) Så ligger lite lågt denna gång. Det är första barnet! Är 29 år gammal. För er då?

Andra för mig (fjärde för sambon) men hans är stora 12 och 15 i år. :)
  • Lilo91
    Jenema skrev 2018-03-29 06:59:29 följande:

Hej,

Kul att få följas åt!

Jag plussade svagt imorse och det känns så jäkla kul, men overkligt! Har en dotter på 4 år och jag är 33 år. Känns så himla tidigt, men jag upplever mig ha fler känningar än förra graviditeten. Lätt illamående, molvärk och riktig osköna humörsvängningar. Humörssvängningar kände jag inte alls av förra graviditeten.

Enligt sista mens så har jag BF 8/12. ??????

Jag har bara känt av ömma bröst än så länge. Jag träffade min syster i helgen och upplevde att hon tittade på min mage, blev lite stött och sur då men det kanske märktes/syntes redan då?! Haha!
  • Lilo91

Det var inte så enkelt som jag trodde att starta en Facebookgrupp. Någon som har gjort det tidigare och kan tänka sig att göra en? Vad jag förstod måste man lägga till en kompis för att kunna skapa. Jag hjälper gärna till om det behövs :)

• Lilo91
    Lilo91 skrev 2018-03-29 07:54:34 följande:

Det var inte så enkelt som jag trodde att starta en Facebookgrupp. Någon som har gjort det tidigare och kan tänka sig att göra en? Vad jag förstod måste man lägga till en kompis för att kunna skapa. Jag hjälper gärna till om det behövs :)

Eller om man vill ställa upp och bli min vän på fb tillfälligt :)
  • Lilo91
    Lilo91 skrev 2018-03-29 07:57:55 följande:

Eller om man vill ställa upp och bli min vän på fb tillfälligt :)

Förlåt för mitt tjatande men jag lyckades. Om någon vill bli tillagd i den hemliga fbgruppen behöver jag din mailadress!
  • Lilo91

Jag har skapat en fb-grupp som heter ?Decemberbebisar 2018? och om någon vill gå med behöver jag en mailadress. Det verkar dock som att det blir en tidig novemberbebis för oss istället, blödningen jag hade i början av mars verkar inte ha varit mens. Får detta svart på vitt den 9/4 när vi ska på inskrivningssamtal. Är det så lämnar jag över admin-skapet till den som känner sig manad :)

• Lilo91
    Längtande95 skrev 2018-03-29 18:25:27 följande:

Hej!

Jag hoppar gärna in här jag med! :) Beräknad BF 3/12 som de är nu. Går gärna med i Facebook gruppen också, ska jag skicka min mejl i ett meddelande eller hur gör jag :)

Det får du själv avgöra. Antingen här eller i ett meddelande här på familjeliv.
Svar på tråden BF December 2018