• Anonym (man)

Är detta otrohet? Borde jag lämna?

Anonym (Förtvivlad) skrev 2018-03-25 16:14:08 följande:
    Ja till viss del..men jag tror inte han fattar det. Han förstår inte riktigt mina känslor. Vi bråkade nyss för jag vill få honom att förstå att jag är ledsen, att jag önskar han kunde kämpa lite. Det urartade och han packar sina väskor nu och ringer sin syster och berättar allt som hänt men vinklar allt till sin fördel... skitjobbigt
    Vinklar till sin fördel kommer han göra oavsett. Människor som göra korkade saker klarar inte av att döma sig själva, hade de gjort de hade de liksom inte gjort som de gjorde redan från början. Att hoppas att han på något sätt ska förstå dig, förstå vad han gjort och ta ansvar för det är bara önsketänkande. Det kommer aldrig ske. Även om han mot förmodan kommer krypandes i senare så har det ingenting med att han förstått vad han gjort.

Ni har inte samma värdegrunder helt enkelt, och du kommer aldrig kunna förändra hans.
  • Anonym (man)

Ibland undrar man hur fan det står till med världen. Det finns hur många bra, pålitliga, kärleksfulla, lojala killar som helst som lever i ensamhet och jag förmodar att det är likadant för kvinnor. Och så finns det idioter som TS kille som verkar kunna välja och vraka och blir saknade och förlåtna gång på gång. Kärleken är nog både blind, döv och lobotomerad.

Svar på tråden Är detta otrohet? Borde jag lämna?