Den stora ROSENROT-tråden
Men vad orättvist! Så ungdomar utan pengar eller jobb som blir gravida får behålla barnet , och dessutom får hjälp med det, men en kvinna på 40 utan barn får ingen hjälp att skaffa barn?
Jag är ingen stressad människa så på den fronten är det samma som vanligt, men är lite mindre trött nu :) jag har alltid varit en trött människa, även om värmen slog ut mig i somras. Men jag är trött året om xD haha
Jag måste bara återgå till rosenroten, jag känner att jag blir lättare generad, eller ja inte generad men röd i ansiktet när jag pratar med folk! Det har aldrig hänt förut då jag är väldigt social och inte alls blyg. Det liksom stämmer inte med att jag ska bli generad för minsta lilla haha! Underligt! Sen nu när jag kom hem från jobbet så har jag börjat få värk i magen, och hela trosan var blöt! Väldigt vattniga flytningar kan man ju säga!! Aldrig fått så innan!
Jasså, det kanske är för att blodflödet ökar i kroppen och därför blir du rödare än du brukar?
Haha som jag igår då :D
Jag fick hem nya CB tester idag och provade nu i eftermiddags. Snacka om förvåning när jag fick blinkande gubbe idag igen. Alltså blinkande gubbe från tisdag till söndag förra veckan och inget test måndag och tisdag, och idag onsdag blinkande igen...eller fortfarande.
Hade jag inte äl igår då?? Jag fattar inget, men strunt samma. Jag haffade sambon när jag kom hem från jobbet och sexade till det :D