Jagerika skrev 2018-09-06 10:41:51 följande:
Det låter som en plan! Jag har fått för mig att det inte är bra att ligga varje dag, typ att kvaliten blir sämre eller att det är färre spermier. Jag tänker att varannan dag hinner det produceras mer spermier xD om jag tänker logiskt eller inte vet jag ärligt inte men vi får försöka allt vi kan nu!
En fråga; har du ont i magen av rosenroten? Jag har haft ont i magen i ca 4 dagar och ätit rosenroten i 8 dagar änsålänge. Kan magvärken ha nått med det att göra tror du?
Fick igår reda på att sambon rymmer hemifrån fredag fm till lördag kväll. Hoppas för hans skull att det inte är en fast gubbe på äl testet då ;)
Fick blinkande gubbe idag också :)
Jag köper helt klart din idé om att bara köra varannan dag. Nu får jag ju ett ofrivilligt avbrott på fredag. Men får ju bara att se till att köra på ikväll och lördag så det iaf blir varannan dag för oss.
Nä inget magont alls. Jag har ätit det i 10 dagar idag.
Det enda jag trodde kunde bero på rosenroten var ett svagt illamående dag 8 in på kuren. Men det var bara en dag.
Privat fråga, men kan du gå på toa som du brukar? Kanske magontet beror på att tarmfloran förändras med rosenroten?