• Marialinnea91

Den stora ROSENROT-tråden

Lång tråd men fortfarande vid liv, fan inte vanligt att stöta på! Slutade med p-piller i höstas och av vad jag märkt (och två mån där jag testat) har jag inte haft någon ägglossning alls.. Jag har inga problem med mensen, den kommer o går som klockan men börjar bli otålig på att aldrig plussa. Trodde det skulle gå mycket snabbare då jag ?bara? är 27.. men så en sömnlös natt stötte jag på denna fantastiska tråd och fick nytt hopp! Så många inlägg om hur det funkar efter bara ett till ett par tre försök.

En fråga bara om någon fortfarande orkar svara, om man ska ta två tabletter om dagen, tar ni dom samtidigt eller morgon o kväll?

• Marialinnea91
    Anonym (Lång väntan) skrev 2019-03-05 09:20:42 följande:

Jag tog två tabletter på morgonen vilket gav resultat. Hade också problem med ägglossningen (trots regelbunden mens och tempökning) och försökte bli gravid ett år. Två veckor med 2 tabletter så fick jag ägglossning och blev gravid. Kommer prova igen när vår lite krabat har tittat ut för att se om det kan hjälpa mig bli av med de smärtor som jag har i samband med ägglossning och mens. 

Detta ger mig så mycket hopp inför kommande månads försök! Trodde inte väntan på nästa mens kunde kännas såhär, vill bara sätta igång och prova rosenrot nu. Tack för svar!
  • Marialinnea91

Känner viss besvikelse över RR grejen, inte pos på något ÄL-test efter första gången jag provade. Viss skillnad i flytningarna men det är det enda. Har nån tips på när man ska sluta äta RR när man inte vet om man ens fått ÄL?

Svar på tråden Den stora ROSENROT-tråden