• nathalieejj

Den stora ROSENROT-tråden

Jag hoppar också in här! Efter ett MA så har vi börjat försöka igen efter första mensen. När jag blev gravid med det som slutade i MA åt jag rosenrot :) denna gång äter jag också det 2 om dagen. Jag ska ha äl i veckan som kommer och hoppas på att clearblue dubbel hormonindikator visar blinkande gubbe imorgon ????????. Hoppas det tar sig denna gång! Har alltid blivit gravid på andra försöket, sonen född 17.

• nathalieejj

Kan tillägga att jag även äter folsyra, gravidtabletter, järn, omega 3, D vitamin sen ligger med kudde under rumpan efter sexet ;) kom ihåg att det hjälper om killen äter multivitamin, zink och magnesium :)

• nathalieejj

Då kör vi andra kuren med rosenrot. Mensen kom idag och 3 dagar för tidigt :( jag känner bara hur mycket detta tar på psyket så denna gång kommer jag inte köpa äl test eller graviditetstest alls, kommer mysa varannan dag och gå på äl sekret så jag kan sluta med rosenrot i tid :) annars äter jag också omega 3, gravidtabletter, folsyra, järn, d-vitamin, magnesium. Blir till ett tredje försök nu men tror min kropp varit för stressad för att kunna bli gravid samt att mensen nu kom tidigare dock kan det ha varit rosenrot också som kortat ner! Men kommer inte vara så aktiv här just för att koppla bort och tänka på annat. Hör av mig när det börjat närma sig bim vilket borde vara i slutet på feb.

• nathalieejj

Nya bim är 25 februari :) jag vet ungefär äl genom sekret och regelbunden mens, men nu vart cykeln bara 25 dagar annars är den 28. Kanske stress eller rosenrot som kortade ner. Kommer bara mysa runt äl denna gång.

mangon skrev 2019-01-30 07:09:08 följande:

Kram! Vet hur tufft det är.

Tänker också sköta i både äl & gravtest denna månad. När har du bim nästa gång?

Hör kom mensen igår....Det var försök nr 6. Så nu ger vi oss på försök nr 7. :/

• nathalieejj

MÅSTE FRÅGA! Jag åt rosenrot förra månaden och prickade in äl otroligt bra! Men sen kom mensen fast på dag 26 ist för 28. Denna månad hade jag på dag 7 redan äl sekret och samt dag 8,9 och 10. Idag är dom krämiga men äl stickorna har inte visat på stegring under dagarna förena IDAG. Någon som har nå funderingar? Har jag haft äl redan men testen inte reagerat? Jag fattar ingenting..hade sex i onsdags. Äter såklart rosenrot denna månad också

Svar på tråden Den stora ROSENROT-tråden