Inlägg från: Anonym (Bebben) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bebben)

Den stora ROSENROT-tråden

Jag testade rosenrot och blev gravid direkt. :) Nu är jag i v 10. Jag rekommenderar alla att testa rosenrot om man vill bli gravid.

• Anonym (Bebben)
    Längtarefterbarn83 skrev 2018-12-30 16:41:41 följande:
    Grattis! :)

Tog du en tablett om dagen? På vilket sätt hjälpte det mer än det stora plusset? :) Fick du mer ägglossningskänningar?
    Vi fick ett utomkvedshavandeskap efter ett års försök. Det slutade i att jag fick operera bort äggledaren.

Därefter hade jag cykler på 42-50 dagar långa... vi försökte i 6 månader innan jag ringde för utredning. Fick info av sjukvården att vi fick ställa oss i kö för utredning efter att vi försökt 12 månader från att utomkvedet hade hänt.

Jag orkade inte mer och läste faktiskt om rosenrot i en tråd här på FL. Började äta dem (dubbel dos, två gånger dagligen) och jag tror att jag kunde känna ÄL-smärtor tidigare. Men är inte säker. 

Sen blev mensen försenad med 4 dagar och då kom plusset. Blev riktigt förvånad :) Jag hade fått info om att det skulle bli svårt att bli gravid med en äggledare och långa cykler... men icke! Så jag tror fullt ut på rosenrot. 
Svar på tråden Den stora ROSENROT-tråden