• vertias

Den stora ROSENROT-tråden

Hej! :)

Jag blev gravid med min son hösten 2016 efter två försök med rosenrot. Jag tog en tablett mensens första dag och åt en om dagen fram till äl. Hade en app som höll koll på när äl började men jag upplevde att jag kände en tydligare värk vid äl. Nu är vi sugna på ett syskon och jag har nu ätit en omgång rosenrot. Har rullat runt en hel del i sänghalmen dom senaste två veckorna så det ska bli spänannde ifall jag får ett plus. Beräknad bim är 3/4.

Vet inte ifall jag är skengravid men har haft halsbränna, något som jag hade när jag var gravid sist. Är väldigt trött, men det kan ju bero på att jag har en 10månaders bebis hemma ;) och ett EXTREMT sug i magen :O jag äter och äter men ändå så blir jag inte mätt!

Vi går här hemma och håller tummarna för att det ska bli ett syskon framöver :)

Kram!

• vertias

Jag har bim på tisdag. Har testat två gånger nu med clearblue early. Igår visade det ett vääääldigt svagt streck, va nästan tvungen att hålla det i ett visst ljus för att man skulle se det. Idag när jag testade så är det fortfarande svagt men ändå starkare än det var igår. Vågar man lita på detta? Har läst väldigt mycket dåligt om clearblue early.

• vertias

Vill bara uppdatera igen, testade med ett annat test idag och det var positivt! Så rosenrot funkar verkligen på mig :) lycka till ni andra som också försöker <3

• vertias
    Pastime skrev 2018-04-02 18:49:21 följande:

Hur gjorde du? Hur många månader testade du med rosenrot? Vilket märke? Hur stor dos? När på dagen tog du det? Haha många frågor. Och självklart GRATTIS!

Tack så mycket!! :) ingen fara med många frågor, är glad om jag kan hjälpa bara :)

Jag plussade med mitt första barn efter två försök med rosenrot, detta var hösten 2016. Jag tog en tablett mensens första dag och åt en om dagen tills min ägglossning kom. Hade en app som höll koll på när min ägglossning startade. Samma sak gjorde jag nu, men denna gång tog det sig direkt :?D vi var inte riktigt beredda på att det skulle gå så snabbt! Jag åt Bioroot rosenrot :) testa gärna! Håller mina tummar :)
Svar på tråden Den stora ROSENROT-tråden