• LFF

På vilket försök/hur lång tid tog det för dig att bli gravid?

Fem år och två misslyckade graviditeter innan det blev levande barn.

Sjukvården säger att det tar ca 1 år i snitt. Har man inte lyckats bli gravid inom ett år så kan man söka hjälp.

• LFF
    Richi3 skrev 2018-03-19 09:46:56 följande:
    "Halvår, jösses"... Förlåt! Ja jag vill inte strö salt i såret här.. Men jag blev för helvete Farsa på första sprutet i min kärring. -Sorry men skulle uppmana "Herren i ert förhållande. Be han kolla att spermierna är friska.. Så länge ska det inte ta, eller? Och vad gäller dig Fröken så, så.. Ja Jag ska försöka säga det här så snällt jag bara kan, snälla hata mig inte. Men I'm Sorry For Asking som man säger i US. Känner du din egen kropp(s) signaler? Tro mig, jag frågar snällt. Men kan du dina menscyklar "menscykel(ar)" och sån skit, min tant hade en "knull" almanacka. Den tillkom efter att vi fick första 'lill battingen. Efter första ungen var ute då vart hon kåt i ett kör för fan.. inget konstigt egentligen när det gällde henne, men hur som helst så hade hon en sån jävla koll, hon räknade liksom ner "tyst" för sig själv, dagar/månader.. Nu ska vi knulla skrek hon då hon hade störst sannolikhet på att bli gravid.. Och allt det här fick jag reda på så sent som efter det att vi väntade vår tredje unge, då listade jag ut vad hon höll på med vet du, jag frågade 'Hur fan kan du hela tiden bli på tjocken sa jag? Det här är sjukt ffs, Idag har Mamman fyra ungar själv, ja fick nöja me med tre av dom, vi sitter visserligen i vårdnadstvister o skit nu men hur som.. Var glad det fick ett slut, stackars satan hon har hittat nu och gör samma sak med igen. Jaja nog om mig. !Hitta rätt i era egna kroppar så ska det nog lösa "lösa sig. hahaha" såg ni vad jag gjorde där, lösa(lösning).. ja. Men du, håll inte på att rida (då är det inte ridsporten jag snackar om) och sån skit heller, ställningar är viktigt sa min också för att öka chanserna på att få ungar bla bla (Jag snackar fortfarande inte om byggnadsställningar, är du med?) Vi skulle knulla hon och jag så att vi utnyttjar gravitationen o fysikens lagar, (Jag är säker att på att i min kärrings förra liv så hade hon knullat med .Sir Isaac Newton. Kanske hon hade trekant med Einstein och Newton..Coolt) Jaja, Fy fan vilka ställningar man körde. Hade hon velat och jag kunnat så skulle jag ha hängt från taket i sexgunga o liknande (Vi pratar inte om att jag skulle ha hängt mig själv, strypt mig och sån skit) Tappa inte mig nu, vi är snart klara här, nä fan. Det var jävlar bara för att spermierna skulle upp i henne va som jag skulle vara ovanpå och sånt, snabbt innan dom hannt med att dö eller vad hon snackade om att dom rann ut ur henne då hon ville duscha efteråt. Nu pallar jag inte skriva mer !Men om ni ungdomar undrar över något mer så fråga på. Jag är full med "säd" haha.. nä, nu gjorde jag det igen, förlåt! Jag är full med svar. Lycka till fan, !Sen är ni unga, 26 år, det är ingen ålder, ni borde vara som kaniner. Kör hårt, dag som natt så blir det snart kultingar! Haha såg ni, "kör hårt" aka. "knulla på" Förlåt kan inte hjälpa det. Skit samma. Lycka till i alla fall. Ha det.
    Vilket charmerande inlägg. Så otroligt välskrivet och välvårdat språk.... Och så fullt av fina insikter om att alla kvinnor blir gravida av att bara titta på en penis mer eller mindre.

*ironin flödar*

Svar på tråden På vilket försök/hur lång tid tog det för dig att bli gravid?