• Anonym (x)

Pappa med extra allt

Varför väntade han så länge med att berätta att han hade åtta barn? Hur der du på det?

• Anonym (x)
    Anonym (Penny) skrev 2018-03-17 12:27:32 följande:

Anonym och Xerxes: Han sade själv att han var ganska säker på att jag lagt benen på ryggen om jag ännu inte hunnit bli förälskad/mycket intresserad av honom.

Är inte säker på det- men det ligger säkert något i detta. Såklart det känns som något av en utmaning.

Samtidigt känns han som en härlig pappa på något sätt- som velat ha så många barn. Han och hans ex har delat föräldraledigheterna 50/50- något som jag också upplever mycket positivt.

Ja, de harannan vecka. Med stor flexibilitet för barnens önskningar.

Jag kan inte låta bli att tycka att det är lite egoistiskt att inte vilja berätta förrän du har blivit förälskad. Åtta barn är ett stort åtagande, och då menar jag inte ens att du ska gå in och ha en föräldraroll för barnen utan bara det faktum att han har åtta barn som du kommer att påverkas av. Utifrån hur du beskriver honom så verkar du ju intresserad ändå och det är ju en sådan kvinna han vill ha, som inte skräms av att han har åtta barn, men nu har han ju faktiskt väntat lite för länge med att berätta det för att ni ska veta, du hade fått känslor för honom innan du fick veta. 
Svar på tråden Pappa med extra allt