En pappa som väljer bort sina barn.
Det är väl bara att säga till dem att du inte älskar dem och att de aldrig ska höra av sig igen. Så får du som du vill.
Det är väl bara att säga till dem att du inte älskar dem och att de aldrig ska höra av sig igen. Så får du som du vill.
Ja, som sagt. Berätta att du inte vill höra av dem något mer. Klargör för dem att du inte älskar dem. Hota med polisanmälan om de kontaktar dig igen, eftersom de är barn kommer de gå på det.
De kommer aldrig höra av sig igen, precis som du vill.
Ja, som sagt. Berätta att du inte vill höra av dem något mer. Klargör för dem att du inte älskar dem. Hota med polisanmälan om de kontaktar dig igen, eftersom de är barn kommer de gå på det.
De kommer aldrig höra av sig igen, precis som du vill.
När jag blev sjukskriven fick jag hjälp,psykologen läste utredningen som socialtjänsten gjort.
Hans svar var ligg lågt, som jag ser det har socialtjänsten och mamman kört över S vilja totalt, hon är helt ute sluten, mycket kanske för hennes låga ålder 8år.
Hon vill ha kontakt, men hennes kontakt stoppades för det skada A .A mådde dåligt av att jag och S fortsatte träffas.
A är som sagt allierad med mamman, men inte S.
Samtalet som kom nu i Feb hade psykolog redan förutsagt att den kommer komma, viljan, nyfikenheten är för stark, men du måste vänta in S, när hon ringer är hon redo och ta upp kampen, låt lejonet i henne växa och vakna upp på allvar.
Hon var i bakgrunden under samtalet, mobilen var på högtalare, hon hörde att hon måste bråka på mamma för att vi ska träffas, att det är deras egna val som gäller. mer skulle jag inte göra.
Det kan vara S som fått till samtalet men är ännu kuvad av sin äldre syster och mamman.
S kommer börja bråka på mamman och det är vad som krävs när mamman är som hon är,bråket kommer gå så långt att mamman måste släppa S.
A kommer vara svår och nå,
Därför är A mobil blockerad, inget hon vet om, enligt mig så har mamma gjort något så hon inte kan nå mig.
Tills det lever jag mitt liv, det kommer en dag S hör av sig, mest troligt ligger den dagen inte långt bort, inom 2-3 år ,vilja har hon, bara att hon inte haft verktygen, nu har hon dom, med dom verktygen kan det mycket väl bli att hon kommer på heltid.
Ju mer mamman bråkar emot dess mer vinner jag.
Som tidigare, folk hatar att man använder det här sättet, att man ska spräcka upp en relation för att vinna en annan, det värsta är att alla vet att den mycket väl fungerar, spec när det funnits en fungerande relation, men tvångsmässigt bröts mot hennes vilja.
Jag har inte valt denna krigföring, det har mamman gjort!
Ja allt stämmer. jag vill inte leva med frågorna, inget jag behöver heller, så länge dom inte är här så är dom inte här, jag förklarade varför upptill.
Min nya vill att huset ska kännas som hennes oxå, hon vill vara med på värdeökning och känna att hon är del ägare, har jag full förståelse för, så ja hon är delägare.det är skrivet på ett bra sätt för henne och mig, förklarade lite på den trån, men inte i fullskala.det påverkar arvslotten.
Det handlar om att fördela pengarna och det du äger, gör du rätt så minskas den lagstadgade arvslotten, helt enkelt för min nya oxå äger allt, behövs inte skrivas någon arvslott.däremot en oreglerad skuld.
Har TS skrivit ett testamente som sambon sett?
Ok men han behöver ju inte nämna barnen i ett testamente så sambon behöver inte veta nåt så. Då kommer barnen uppdagas först efter hans död. I och med laglotten.
Sen finns även möjligheten att skriva ett senare daterat testamente dövörat det det dom gäller. Han kan låta sambon ha kvar det första i tron om att det gäller.