Inlägg från: Anonym (Linn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Linn)

En pappa som väljer bort sina barn.

Det är så mycket i den här soppan som får mig att tappa hakan gång på gång.

Varför är det så viktigt för dig att din lilla dotter ska bära mer skuld och ansvar än dig? Du återkommer ideligen till det, att det är hon som har valt. Hur skönt det var att få säga det till henne osv. Är det så att du är bara ett offer för omständigheterna enligt dig, och det är alla andra som är "dumma"?

Dina barn försöker få kontakt med dig, då väljer du att blocka dom!? Nyckelorden här är: DU VÄLJER. Detta kan du inte skylla på ditt ex eller på dina små barn. Du väljer att stänga ute dom. Du förstår inte hur mycket ditt beteende skadar dom. De förstår inte varför du väljer att skita i dina barn. De kommer tro att de gjort fel, för så är barn. De lägger skulden på sig själva. (Och det gillar du va?)

Jag får det till att du på något galet sätt anser dig så "sårad " av vårdnadstvisten och att din ena dotter valde sin mor (vad ska ett litet barn göra?) Så nu vill du att dina barn ska kämpa och kriga för att få ha kontakt med dig...

Herregud...

• Anonym (Linn)
    Anonym (Livet hittar andra vägar.) skrev 2018-03-18 23:45:37 följande:

Här har vi den lyckliga pessimisten, då livet inte går o ändra, har du gjort ett val så är det för evigt,mest troligt en sjuksköterska, eller lärare, någon yrkes grupp där till, en som är bitter på sitt val..

Ja tjejerna har ett val, jag och mina barn,,,,förstår att du inte förstår, ställ dig till vänster med fackföreningen och socialdemokraterna.

Man ger svar efter sin utbildning, längre når du inte, vet att du inte förstå, men som sagt ta inte åt dig, du har bara fel utbildning, inget fel med dig som person.

I grupp o föreningar kan ni bli starka o trovärdiga, men som individ, ja läs ditt svar, .

Oj, kunde du inte försvara dig, så du väljer att gå till anfall istället. Ja, när orden tryter så kommer nävarna fram.
Svar på tråden En pappa som väljer bort sina barn.