En pappa som väljer bort sina barn.
Ditt ex har betett sig förjävligt men du är ett as som väljer bort barnen.
Du kräver att de ska ha vuxen logik och ta ansvar när du själv inte lever upp till det.
Ditt ex har betett sig förjävligt men du är ett as som väljer bort barnen.
Du kräver att de ska ha vuxen logik och ta ansvar när du själv inte lever upp till det.
Barnen vet bara om att det är A:s val,att mamman inte vill att jag träffar dom, att jag älskar dom och var jätte sårad, men att dom har ett val, det är deras egna val, mamman säger ännu nej och jag kan inget göra då, utan dom måste bråka på mamman för att få träffa mig, gäller både A och S, som sagt med en går det inte.
Hur gamla är barnen idag?
Ser ju att du skrivit 10 och 8 i ts, men samtidigt säger du att det var A.s val att hon inte ville träffa dig och att det var för 4 år sedan... menar du då att hon var 6 år när du beslutade dig för att lämna dem?
Förklara varför du håller barnen hemliga för din nya. (Skrev du inte i andra tråden om att ändra testamente också..?)
Nej Glöm det där förresten. Jag läste precis raden "tillit är något man förtjänar" (skrivet av en pappa till sin dotter) och jag känner mig så jäkla äcklad. Jag vill inte läsa mer i den här tråden nu. Blä.
Vidhåller att du är ett as som inte tar vuxenansvar utan skyller på barnen.
Är det mitt fel?
Ser du din del i hur dottern mår?