Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Robinson 2018

Johannus skrev 2018-05-14 12:50:40 följande:
    Pascal röstar inte ut Nicolin då dem har ett förhållande. Däremot tror inte jag att han skulle låta henne vinna så självgod som han är.

Ja några röster på DK.
    Precis. Det är så jag tänker också.

Ja,visst var det väl så.
    Carpe Diem
  • molly50
    Johannus skrev 2018-05-14 22:41:06 följande:
    Vad besviken Jan kommer att vara när Pascal röstar ut honom....Jan som tror att han och Pascal är enade till 101%.
    Ja,precis. Jag har svårt att tro att Pascal skulle rösta ut Nicolin.
    Carpe Diem
  • molly50
    sextiotalist skrev 2018-05-15 08:32:37 följande:
    Jag också, men skulle det ske, då är det med all säkerhet en överenskommelse mellan dom innan.
    Ja,det tror nog jag med.
    Carpe Diem
  • molly50
    Fritidsmamman skrev 2018-05-15 20:08:08 följande:

EXAKT VARFÖR anser Nicoline att HON är en värdig vinnare av Robinson!?

Hon har ju inte lyft ett jävla finger!!!

Jag håller med.
    Carpe Diem
  • molly50
    crispnuggets skrev 2018-05-15 23:07:05 följande:
    Nä det kanske de inte har sagt rakt ut men nog lär det kännas ganska tufft att få så många röster emot sig i örådet, fy fan alltså. Jag tyckte dock att Lillemor uttryckte sig som att hon inte fått vara delaktig i gruppen i gränslandet.
    Fast när det gäller röster i örådet så är väl det något man får ta med i beräkningen när man är med i en sådan tävling.
    När det gäller gränslandet så är det ju en kamp för alla att ta sig tillbaka till den riktiga Robinsontävlingen.
    Så där är det kanske lite annorlunda.
    De är ju heller inte lika många.
    Carpe Diem
  • molly50
    crispnuggets skrev 2018-05-16 17:54:53 följande:
    Självklart, men ja, jag diskuterar ju bara. Känns som att de flesta här bara sitter och håller med varandra och alla som tänker annorlunda ratas direkt. Så ja, Robinson skildrar ju verkligheten ganska så bra haha.
    Det är lite svårt att diskutera när man håller med personen man citerar. 
    Carpe Diem
  • molly50
    Johannus skrev 2018-05-16 20:56:16 följande:
    Håller med dig att det blir inte så mycket diskuterat på denna tråd.

Jag försöker skriva om vad jag tycker om varje avsnitt som gått och som i dag på gränslandet så kommer det att vara synd om Jan när Pascal och Nicolin röstar eller slår ut han.

Börjar tröttna lite på Henrik som visar klart och tydligt att han vill vinna vart enda tävling och gör han inte det så blir han tystlåten. Han har även sagt åt DK att han vill vara i final med han, men sen tillsammans med Victoria komma överens om att ge DK sämre chans att vinna immuniteten.

Önskar bara att Dessi och DK går till final. 
    Ja,jag tycker det var lite falskt av Henrik att först säga att han vill stå i final med DK för att sen ge honom sämre förutsättningar i tävlingen.
    Men men,det är ju en tävling.
    Carpe Diem
  • molly50
    Madde 35 skrev 2018-05-16 22:47:21 följande:

Har bara skummat igenom lite svar men orkar inte läsa allt. Enligt min åsikt är de mest värdiga vinnarna Henrik, Dessie, Ida, Pascal och Marie. De kämpar bra i tävlingarna och känns överlag schyssta. Lite fulspel kör ALLA med så att säga att den eller den är falsk är fel. Det handlar ju om ett spel. Henrik är oerhört ödmjuk oavsett om folk tycker han spelar, han vill verkligen allas bästa.

Johan, Lillemor och Viktoria .. de är inte lika värdiga tycker jag men det är mitt tycke och för att de känns jäkligt falska överlag. De säger att andra är falska men oj va de håller på själva. Men det är min åsikt så hoppas den är ok här? :)

Din åsikt är självklart ok. 
    Och jag håller med dig förutom att jag inte anser Pascal vara en värdig vinnare.
    Jag har lite svårt för människor som hela tiden skryter och höjer sig själva till skyarna samtidigt som man försöker rösta ut någon man haft ett gott öga till och hållit ihop med. (Läs Dessie)
    Men det är jag.  
    Carpe Diem
  • molly50
    Elinwilma3 skrev 2018-05-16 23:38:16 följande:

Härligt att vi tycker lite olika! :D

Om ni ska välja EN som ni vill/tror kommer vinna Robinson, vem skulle det vara?

Jag väljer: Marie

DK.
    Carpe Diem
  • molly50
    crispnuggets skrev 2018-05-17 09:40:04 följande:
    Jo men det finns ju en gilla-knapp för det :)
    Det gör det visserligen.
    Carpe Diem
Svar på tråden Robinson 2018