• Nandez

Robinson 2018

Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2018
  • Johannus
    flygrl skrev 2018-06-03 00:12:21 följande:
    Med streama menar jag helt enkelt att kanalens sändningar visas på nätet. smile5.gif Mycket finns ju också i play arkiv att titta på. Amerikanska Survivor/Robinson ligger tex. ute fritt för vem som helst att kolla på.
    Sen vet jag också att finska YLEs sändningar går se via bla. ComHem.
    Blir nog bra.....men om sommaren fortsätter att vara såhär varmt......då bet inte ens jag
  • molly50
    Deceree1 skrev 2018-06-02 21:16:25 följande:
    Det finns så mycke bra filmer o serier från Danmark. Många av dom finns på Netflix. Mads Nikelsen är ju så bra. En stor favorit är Ibehn Hjelje. Stavningen är nog fel... men hon är bra.
    Ok. Har inte så stor koll på danska serier,faktiskt.
    Carpe Diem
  • Nandez
    molly50 skrev 2018-06-03 13:26:39 följande:
    Ok. Har inte så stor koll på danska serier,faktiskt.
    Danskarna är bra på serier, b.l.a. Mordkommissionen, Badhotellet och Dicte. Ett litet axplock.
  • molly50
    Nandez skrev 2018-06-03 13:31:30 följande:
    Danskarna är bra på serier, b.l.a. Mordkommissionen, Badhotellet och Dicte. Ett litet axplock.
    Ok. Ja,Badhotellet känner jag till. Men brukar inte se på det.
    Carpe Diem
  • Deceree1
    Nandez skrev 2018-06-03 13:31:30 följande:

Anna Phil :)
  • flygrl
    Johannus skrev 2018-06-03 00:44:14 följande:

Blir nog bra.....men om sommaren fortsätter att vara såhär varmt......då bet inte ens jag

Nu vet du. Och jag hoppas också på en fortsatt fin sommar....älskar värme. :)
  • Johannus
    flygrl skrev 2018-06-03 22:05:53 följande:
    Nu vet du. Och jag hoppas också på en fortsatt fin sommar....älskar värme. :)
    Älskar också värme, men nog skulle det få komma lite regn så allt inte torkar.
  • Deceree1
    Johannus skrev 2018-06-03 22:53:06 följande:

Älskar också värme, men nog skulle det få komma lite regn så allt inte torkar.

Vi har tur som bor i en kommun som tar sitt vatten ifrån 4 sjöar. Så jag vattnar på ganska friskt.
  • Johannus
    Deceree1 skrev 2018-06-04 00:07:51 följande:
    Vi har tur som bor i en kommun som tar sitt vatten ifrån 4 sjöar. Så jag vattnar på ganska friskt.
    Vet inte om det är vattningsförbud här heller ännu, men som sagt det har nu varit varmt i över 4 veckor och inget regn så nog ska jag med börja vattna gräsmattan :)
  • Deceree1
    Johannus skrev 2018-06-04 00:51:22 följande:

Vet inte om det är vattningsförbud här heller ännu, men som sagt det har nu varit varmt i över 4 veckor och inget regn så nog ska jag med börja vattna gräsmattan :)

Gör de lite i smyg sent på kvällen. Annars är det nog många som blänger. De är så torrt att ja inte har sett några mördarsniglar än. O då vattnar jag ju som sagt en hel del.
Svar på tråden Robinson 2018