Robinson 2018
Jag hoppas att Pascal får åka hem. Ingen vågar vara sig själva när han skryter om sina kunskaper och styrka.
Men som sagt dem har tänkt rösta både på Jan och Alexandra.
Jag hoppas att Pascal får åka hem. Ingen vågar vara sig själva när han skryter om sina kunskaper och styrka.
Men som sagt dem har tänkt rösta både på Jan och Alexandra.
Håll nu tummarna att den skrytsamma Pascal åker. Tre röster kommer han i alla fall att få och en fjärde om Viktoria lyssnade på Richard.
Fan då säger jag med. Hade hoppats att dom nya hade i alla fall röstat på Pascal. Fortsätta att höra en vecka till hur bra han är :(
Undra om det är båda lagen som ska be två st packa sina väskor och gå eller om det bara var lag nord som fick detta? Nämde3s om detta för kommande program.
Lag nord borde också för komma till örådet så dem kan rösta ut Lillemor och heter han Johan killen?.
Kanske nu när dem ska be 2 st packa och lämna så blir det dem två för dem har inte jobbat på det senaste veckorna, bara gnällt.
Ska bli så bra när alla får börja jobba för sin egen framtid i programmet.
Ska bli kul när alla börjar tävla för sig själva vem som då är starkast och vem som är svagast.
Lag syd kommer att vara svag på grund av deras beteende mot varann.
Lag nord har mer gemenskap, men nu är frågan vad som händer med tjejerna som for i väg från lag nord.