Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2018

Jag hoppas att Pascal får åka hem. Ingen vågar vara sig själva när han skryter om sina kunskaper och styrka. 
    Men som sagt dem har tänkt rösta både på Jan och Alexandra.

• Johannus
    Tisse skrev 2018-04-22 18:09:30 följande:
    Hoppas att Alexandra vinner immunitet eller får med sig Viktoria (som sagt att hon var trött på Pascals skryt), Rick och Jan och röstar ut Pascal.
    Om Victoria röstar på Pascal så går det nog vägen för Jan och Richard och Alexandra kommer att göra det. (om Pascal inte får immunitet) ....Alexandra och Viktoria är starka och Dess är den som är smart. 
  • Johannus

Håll nu tummarna att den skrytsamma Pascal åker. Tre röster kommer han i alla fall att få och en fjärde om Viktoria lyssnade på Richard.

• Johannus

Fan då säger jag med.  Hade hoppats att dom nya hade i alla fall röstat på Pascal. Fortsätta att höra en vecka till hur bra han är :(

Undra om det är båda lagen som ska be två st packa sina väskor och gå eller om det bara var lag nord som fick detta? Nämde3s om detta för kommande program.

• Johannus
    molly50 skrev 2018-04-23 10:36:59 följande:
    De verkar inte tänka överhuvudtaget.
    Förstår inte varför de inte lyssnade på Rick om att rösta ut Pascal t ex.
    De hade chansen igår när han inte vann immunitetstävlingen.
    Det irriterar mig litegrann.
    Jag tror att Pascal var rädd för Alexandra att hon var den starkaste av alla och därför ville han att hon skulle ut. Men i en lag ska man försöka spara det som är starka för att vinna tävlingar. Pascal tänker bara på sig själv och så gjorde fler av dem som röstade på Alexandra.
  • Johannus

Lag nord borde också för komma till örådet så dem kan rösta ut Lillemor och heter han Johan killen?.
    Kanske nu när dem ska be 2 st packa och lämna så blir det dem två för dem har inte jobbat på det senaste veckorna, bara gnällt.

Ska bli så bra när alla får börja jobba för sin egen framtid i programmet.

• Johannus
    molly50 skrev 2018-04-23 12:08:39 följande:
    När de nu ska be två stycken packa och åka hem så hoppas jag de väljer i alla fall Johan.
    Han tillför ju ingenting mer än att gnälla.
    Och han börjar bli så mager att det snart lär vara fara för hans hälsa.
    Lillemor tycker jag också gnäller ganska mycket.
    Häromdagen lät hon ju inte ens Henrik få tala till punkt när de skulle försöka prata i laget.
    Lillemor har verkligen inte kunskapen att lyssna utan att avbryta och det stör mig. Ja Johan är så mager så det kan vara farligt att fortsätta även om han bara glider.
  • Johannus

Ska bli kul när alla börjar tävla för sig själva vem som då är starkast och vem som är svagast. 
    Lag syd kommer att vara svag på grund av deras beteende mot varann.

Lag nord har mer gemenskap, men nu är frågan vad som händer med tjejerna som for i väg från lag nord.

• Johannus
    molly50 skrev 2018-04-24 20:25:50 följande:
    Ja,jag fattade inte riktigt vad tjejerna skulle göra?
    Skulle de tävla om något eller skulle de åka hem?
    Jag hoppas verkligen inte att dem måste åka hem för dem har väl lika rätt att tävla om Robinsson.

Jag hoppas heller inte att dem ska till lag syd för det vore fel mot lag nord.
  • Johannus
    Tisse skrev 2018-04-24 21:44:18 följande:
    Min tv la av mitt i... vilka gick??
    Tjejen från Skellefteå och tjejen från Skåne....Kommer inte i håg namnen.
Svar på tråden Robinson 2018