Inlägg från: Deceree1 |Visa alla inlägg
  • Deceree1

Robinson 2018

Jag tror att DK plockar bort Johans röst.

• Deceree1

Lite otippat tyckte jag. Trodde nog att de gamla deltagarna tyckte bättre om Henke och att han va den som skulle vinna. För mig spelade det nog ingen större roll.

• Deceree1

Blir det Robinson Australien för er nu? Jag har inte kollat än. Ni som har sett, är det bra?

• Deceree1
    flygrl skrev 2018-05-31 00:05:46 följande:

Som sagt så kommer jag troligen kolla men har inte kommit igång än.

Inte jag heller än. Men har kollat Morden i Sandhamn. Mycket hemtrevligt tycker jag. Rapaport är så himla hemtrevlig skådis.

Jag saknar Farmen Norge mer än Robinson. Hoppas att dom fortsätter visa det i framtiden. Nu fattas bara Farmen Danmark, haha. Island kanske :)))

Tyvärr har man inte så mycket tid över till serier på sommaren. Eller ork. Jag stupar i säng på kvällarna.
  • Deceree1
    molly50 skrev 2018-05-31 09:19:49 följande:

Eller kanske Farmen Finland. 

Då får dom bygga bastu :))
  • Deceree1
    Nandez skrev 2018-05-31 14:11:10 följande:

Precis börjat titta på Robinson Australien. Sitter ute och kollar på datorn.

Verkar det bra?
  • Deceree1
    Nandez skrev 2018-05-31 19:03:19 följande:

Det verkar mycket lovande, bara sett första avsnittet.

Då ska jag plocka fram sweitzernöten o kolla på det nu :))
  • Deceree1
    Johannus skrev 2018-05-31 21:12:25 följande:

Farmen Finland skulle vara kul för jag kan språket...Frågan är bara vilken svensk kanal som skulle köra det eftersom man inte kan få in finska kanalerna här i södra Sverige.

Ja vet att det finns Farmen Danmark iaf. Men som sagt jag kan iaf inte se det. Lite synd
  • Deceree1

Man har ju inte så mycket tid nu på sommaren att kolla på tv. Men på vintern ,, då kollar jag mycket.

Svar på tråden Robinson 2018