Robinson 2018
Det kanske är något slags solskydd för läpparna?
Det kanske är något slags solskydd för läpparna?
Jag tycker nog att Pascal har blivit e knepig.
Nu jävlar, nu ska gubbarna bort, sa hon men jag har för mig att hon skrattade så de va nog inte så illa ment.
Dessutom reviderade hon det hon hade sagt. Strongt gjort. Det är bra när en människa kan ändra inställning tycker jag. Erkänna att man har fel likaså :))
Kan det inte va så att man mer och mer lägger märke till vissa saker hos honom (och andra deltagare) i takt med man bättre lär känna honom?
Jag vet faktiskt inte än vem jag hoppas ska vinna. Marie verkar vettig. Uthållig och stark. Inte bråkar hon nåt heller. Jag känner inte till dom så väl än.
Men! Nu vill jag fråga er om ni kollar på American Horror Story? Lite OT, jag vet, men du Nandez kanske inte är så sträng :)
De borde väl bli en sammanslagning snart..
Jag hatar när man pratar så respektlöst om djur som killarna i Nord gör. Jag vågar knappt fortsätta att kolla för att jag är rädd att dom ska slå ihjäl geten och hönorna. De gör mig både ledsen och förbannad att de har så låg moral.
Konstigt att han inte själv tycker att det låter konstigt - hela laget älskar mig...
Är han helt blind ? (Döv)
Fy faan, jag hatar dom! Så vidrigt att de slaktade geten! Jag hann inte få av ljudet så nu kommer jag att höra den stackars getens skrik hela natten. Jag skiter ärligt i om dom svälter ihjäl. Dom kunde ha fått mat som pris ist. Dom får väl fiska o leta lite bättre. Ja tyckte de va vidrigt.
Jag är så vansinnigt trött på Pascal me. Så jävla självgod han är. Fattar inte den där Nicolin det tro?