Elinwilma3 skrev 2018-05-19 23:05:05 följande:
Ja! Han må vara lite efter, men verkar vara väldigt hängiven och en önskan av att passa in o vara en i gänget. Så synd att han blev s.k sviken av Pascal. Det tar nog hårt! Hårdare än för någon annan kanske
Nandez skrev 2018-05-20 18:12:05 följande:
Tycker att det var kallt gjort av Pascal.
Som sagt så va det smärtsamt se hur Pascal behandlade Janne. Men desto märkligare att dom tydligen e goda vänner nu enligt va dom sagt på Robinsons FB-sida.
Nandez skrev 2018-05-21 15:58:11 följande:
Jo, skönt att Johan åkte hem.
Nandez skrev 2018-05-21 16:39:26 följande:
Äntligen ute, han fick många chanser att vara kvar. Tror inte att någon förväntade att han skulle dela med sig.
Haha epic fail på Johan där vilket han väl också erkände i ett ögonblick av självinsikt. Bra han inte nådde finalen enligt mig.
Johannus skrev 2018-05-21 19:46:41 följande:
Så nu är jag tillbaka efter dator krasch.....
Bra att inte både Nicolin och Pascal fick komma in i Robinson, men synd att det var Pascal som vann mot Nicolin.
Pascals självgodhet matchas enbart av Nicolines självgodhet. Hon har tagit efter Pascals övermännisko snack med den skillnaden att hon inte som Pascal kan backa upp det med massa starka tävlingsinsatser. Tycker faktiskt hon överskattar sig själv som fan. Tycker det känns värdigare att Pascal tog sig till finalen än hon (även om hon i sista tävlingen bjöd Pascal hårt motstånd).
AnkiC skrev 2018-05-21 20:09:58 följande:
Så osmart av Johan egentligen! Hur tänkte han? Undra om han ångrar sig. Måste säga att jag blir förvånad över hur många som spelar falskt. Trodde att Marie skulle stå vid sitt ord. Dessi är så jäkla velig så det är tröttsamt. Hon är inte så smart just nu. Har varit rätt imponerad av henne tidigare men inte just nu. Ska bli intressant att se deltagarnas reaktioner nu när Pascal kommer tillbaka. Undra om han tar hem det? Han har vinnarskalle och har vilat/ätit upp sig i gränslandet. Han verkar tro att han vinner iallafall. Självgodheten klär honom inte. Vet inte vem jag håller på just nu.
Pascals självgodhet e jobbig som fan men han e helt klart extremt stark i tävlingarna och jag blir inte förvånad om han tar hem Robinson-titeln i slutändan.
Deceree1 skrev 2018-05-21 23:57:24 följande:
Å va ja är trött på "kötta på" och "köra ända in i kaklet". Alla säger likadant hela tiden och rabblar samma meningar om och om igen.
"Jag är sjuuuukt taggad" " Ingen tävling har varit så viktig att vinna innan"
Tröttnar inte ni på allt upprepande? Ingen säger nåt nytt typ, -vad är det för hundar du har, tävlar du?" Lr Så du har en bebis hemma, de är väl mysigt"? Hmmmm, jag är nog ganska less på't nu..
Jo, lite tjatigt e det. För inte tala om dom där ?bajsmackorna?... :/
molly50 skrev 2018-05-22 11:05:53 följande:
Ja,han har ju bara glidit igenom på en räkmacka,kan man säga. Han har inte bidragit till mycket.
Så det var nog ändå rätt starkt av honom att erkänna att han inte förtjänade immuniteten.
Ja, Johan va faktiskt stor i nederlagets stund. Kudos till honom för det.
Madde 35 skrev 2018-05-22 12:00:38 följande:
Jag kan inte hjälpa det men jag gillar Pascal trots hans lite kaxiga attityd. Han har helt klart vinnarskalle och jag tycker han är värdig vinnare precis som de som är kvar, förutom Viktoria. Hon har ofta utgått först i tävlingar och sinkat andra. Synd Marie åkte ur för hon är stark och hade varit en mycket värdig vinnare.
Skönt Johan äntligen åkte.
Konstigt att Nicoline inte ansåg någon av de som var kvar att vara en värdig vinnare. Hon har vart duktig i några tävlingar och Gud va snygg hon är :) men har hon tillfört så mycket annat?
molly50 skrev 2018-05-22 19:46:06 följande:
Ja,samma här. Tycker att hon känns falsk och bidrar inte så mycket.
Och hon är inte så bra på tävlingarna heller.
Håller med om Victoria och tycker det va skönt hon slogs ut idag. Hennes snack om att hon inte förstår sig på det där med och kämpa på även om det svider gör att jag verkligen inte skulle kunna se henne som en värdig vinnare av Robinson.