Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2018

Johannus skrev 2018-06-17 15:12:07 följande:
    Jag har precis kommit hem, har varit hela lördagen hos min dotter med familj då vi firat min dotters födelsedag.
    Blev grillat, kubbspel och fika med tårta och smörgåstårta.

Det har regnat väldigt mycket i dag, men nu ser det ut som solen kommer fram.
    Det låter mysigt.
  • Nandez
    Deceree1 skrev 2018-06-17 15:41:00 följande:
    Nu ska jag åka till havet en sväng så mitt Monster får simma:) ingen åska än..
    Låter härligt, är monstret en hund?
  • Nandez
    Deceree1 skrev 2018-06-17 17:15:40 följande:
    Jaa, o hon älskar att simma:) men när jag stod där o slängde ut pinnar så började det att ösregna o sen började det att hagla, haha o exet hade åkt därifrån så där stod jag i ösregn. I en ylletröja !
    Huvudsaken är att hunden får simma :))))
    Det var inget vidare, du får värma dig ordentligt så du inte blir sjuk. Allt för hunden
  • Nandez
    molly50 skrev 2018-06-17 17:27:18 följande:
    Ja,jag brukar också lägga pälsen i buskarna när jag borstar våra små pälsbollar.  smile1.gif

Ja,jag sitter också här med ont i ryggen och tittar på tv.
    molly50 skrev 2018-06-17 17:27:18 följande:
    Ja,jag brukar också lägga pälsen i buskarna när jag borstar våra små pälsbollar.  smile1.gif

Ja,jag sitter också här med ont i ryggen och tittar på tv.
    Då blir fåglarna glada

• Nandez
    Deceree1 skrev 2018-06-17 17:55:31 följande:
    Allt för våra djur:) om man vill hjälpa humlorna så ska man odla lila, blåa och gula blommor, de gillar dom :) jag har en stor Rutakleja som är full av humlor o det gör mig så glad :)
    Vi har en stor spirea som humlorna är tokiga i.
  • Nandez

Har precis tittat klart på första avsnittet av Robinson Australien, det verkar lovande.

• Nandez
    Johannus skrev 2018-06-18 18:00:51 följande:
    Låter spännande...ska se om jag också ska försöka få tid över att titta på den.
    Har också haft lite ont om tid att titta, det tog mig flera dagar. Jösses vilket paktande och intrigmakande från start, ogillar Luke i lag Asaga efter ett avsnitt. Börjat titta på avsnitt två, ogillar även AK i lag Samatu.
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-06-19 17:15:54 följande:
    Jag började titta idag, men kollade inte hela , men jag råkade komma in på där dem redan varit i 23 dagar så jag fik ingen inblick på personerna . Ska se när jag har tid att kolla från början.
    Oj, förstår att det blev lite tokigt
Svar på tråden Robinson 2018