Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2018

Johannus skrev 2018-05-21 19:56:15 följande:
    Usch och blääää orkar inte lyssna på den självgode Pascal......
    Han är bra självgod.
  • Nandez
    AnkiC skrev 2018-05-21 20:09:58 följande:
    Så osmart av Johan egentligen! Hur tänkte han? Undra om han ångrar sig. Måste säga att jag blir förvånad över hur många som spelar falskt. Trodde att Marie skulle stå vid sitt ord. Dessi är så jäkla velig så det är tröttsamt. Hon är inte så smart just nu. Har varit rätt imponerad av henne tidigare men inte just nu. Ska bli intressant att se deltagarnas reaktioner nu när Pascal kommer tillbaka. Undra om han tar hem det? Han har vinnarskalle och har vilat/ätit upp sig i gränslandet. Han verkar tro att han vinner iallafall. Självgodheten klär honom inte. Vet inte vem jag håller på just nu.
    Tycker att det är fel att Pascal har fått äta upp sig.
  • Nandez
    Deceree1 skrev 2018-05-21 23:57:24 följande:
    Å va ja är trött på "kötta på" och "köra ända in i kaklet". Alla säger likadant hela tiden och rabblar samma meningar om och om igen.
    "Jag är sjuuuukt taggad" " Ingen tävling har varit så viktig att vinna innan"
    Tröttnar inte ni på allt upprepande? Ingen säger nåt nytt typ, -vad är det för hundar du har, tävlar du?" Lr Så du har en bebis hemma, de är väl mysigt"? Hmmmm, jag är nog ganska less på't nu..
    Det blir lite samma hela tiden.
  • Nandez
    molly50 skrev 2018-05-22 11:01:47 följande:
    Det var väl deras egna förhoppningar.
    Det har du rätt i.
  • Nandez
    Deceree1 skrev 2018-05-22 11:55:14 följande:
    Jag tror faktiskt att Pascal vinner.. undrar hur han tänkte när han sa att han skulle tillbaka för att hämnas för att han blev utröstad..det borde väl vara en ära att bli utröstad för att de andra ser honom som ett farligt hot. Han kunde vara mer ödmjuk tycker man ju...
    Ödmjukhet verkar inte vara hans starka sida.
  • Nandez
    Madde 35 skrev 2018-05-22 12:00:38 följande:
    Jag kan inte hjälpa det men jag gillar Pascal trots hans lite kaxiga attityd. Han har helt klart vinnarskalle och jag tycker han är värdig vinnare precis som de som är kvar, förutom Viktoria. Hon har ofta utgått först i tävlingar och sinkat andra. Synd Marie åkte ur för hon är stark och hade varit en mycket värdig vinnare.
    Skönt Johan äntligen åkte.
    Konstigt att Nicoline inte ansåg någon av de som var kvar att vara en värdig vinnare. Hon har vart duktig i några tävlingar och Gud va snygg hon är :) men har hon tillfört så mycket annat?
    Gillar inte Pascal, han är för självgod.
  • Nandez
    molly50 skrev 2018-05-22 14:53:54 följande:
    Pacal är säkert duktig. Men just pga hans självgodhet kan jag inte se honom som en värdig vinnare.
    Då föredrar jag henrik eller DK.
    Henrik är åtminstone mån om alla och vill alla väl.
    Och både han och DK har också klarat sig bra i tävlingar och bidragit.
    Nicolin har väl inte bidragit med något utan bara gått omkring och tyckt att hon är snygg.
    DK, Henrik och Ida är mina favoriter.
  • Nandez
    molly50 skrev 2018-05-22 16:43:01 följande:
    Ja,de 3 är mina favoriter med,nu när Marie åkte ut.
    Vill ha bort Victoria också.
    Ja, hoppas att Victoria är den som åker ut nästa gång.
  • Nandez
    crispnuggets skrev 2018-05-22 17:50:49 följande:
    Väldigt besviken att Marie åkte ut igår då jag tycker hon varit schysst i stort sett hela vägen och höll henne som vinnare. Så nu håller jag nog på Ida. Dels vill jag att en tjej vinner, dels har hon inte snackat lika mycket skit som de kvarvarande. Dessi hade jag också gärna sett som vinnare men mest för att hon är så ung och duktig på tävlingar. Men jag tycker inte Victoria bör vinna eftersom hennes prestationer på tävlingarna varit lite väl tama. Henrik får väl vara mitt tredje alternativ då trots att jag tycker han känns något fake. Han verkar ha varit ganska så trevlig mot de flesta.
    Ja, det var synd att Marie åkte ut. Tycker att Ida är en härlig och vettig tjej.
  • Nandez
    flygrl skrev 2018-05-23 01:53:20 följande:
    Kan bara instämma. Skönt att Pascal sattes på plats där och kanske psykologiskt viktigt inför kommande tävlingar. Dessi gjorde en lysande insats och det e inte första gången precis. Hon e nog lite underskattad i tävlingar som Henke påpekade. Roligt också att Henke slog Pascal trots nackdelen han fått. Kokosnötter ftw! smile1.gif
    Ja, det var bra att Pascal inte vann.
Svar på tråden Robinson 2018