Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2018

AnkiC skrev 2018-05-15 21:00:06 följande:
    Så roligt att Johan fick immunitet. Älskar dessa intriger som rör om i grytan. Värdig vinnare är den som vinner tävlingar men som också kan spela det sociala spelet. Ser gärna Johan och Dessi i final. Resten är rätt tråkiga. smile5.gif
    Tycker att det är allt för uppstyrt och produktionsstyrt i årets omgång.
  • Nandez
    crispnuggets skrev 2018-05-15 23:07:05 följande:
    Nä det kanske de inte har sagt rakt ut men nog lär det kännas ganska tufft att få så många röster emot sig i örådet, fy fan alltså. Jag tyckte dock att Lillemor uttryckte sig som att hon inte fått vara delaktig i gruppen i gränslandet.
    Så har det ju varit i alla tider i Robinson.
  • Nandez
    molly50 skrev 2018-05-16 10:01:55 följande:
    Fast när det gäller röster i örådet så är väl det något man får ta med i beräkningen när man är med i en sådan tävling.
    När det gäller gränslandet så är det ju en kamp för alla att ta sig tillbaka till den riktiga Robinsontävlingen.
    Så där är det kanske lite annorlunda.
    De är ju heller inte lika många.
    Jag håller med dig.
  • Nandez
    crispnuggets skrev 2018-05-16 17:56:27 följande:
    Ja det vet jag, men det här är ju en diskussionstråd. Men som jag skrev i inlägget ovanför så känns det som att de flesta i tråden bara hållet med varandra. I Vartannat inlägg står det typ -jag håller med dig-. Trist tycker jag!
    Det är helt okej för mig som TS:
  • Nandez
    Madde 35 skrev 2018-05-16 22:47:21 följande:
    Har bara skummat igenom lite svar men orkar inte läsa allt. Enligt min åsikt är de mest värdiga vinnarna Henrik, Dessie, Ida, Pascal och Marie. De kämpar bra i tävlingarna och känns överlag schyssta. Lite fulspel kör ALLA med så att säga att den eller den är falsk är fel. Det handlar ju om ett spel. Henrik är oerhört ödmjuk oavsett om folk tycker han spelar, han vill verkligen allas bästa.
    Johan, Lillemor och Viktoria .. de är inte lika värdiga tycker jag men det är mitt tycke och för att de känns jäkligt falska överlag. De säger att andra är falska men oj va de håller på själva. Men det är min åsikt så hoppas den är ok här? :)
    Klart att det är ok.
  • Nandez
    AnkiC skrev 2018-05-16 21:47:42 följande:
    Ja det verkar nästan som att produktionen skapar intriger under programmets inspelning. Allt för att skruva till det och skapa spänning. Tror jag gillar det ändå. Än så länge iallafall.
    Så kan det vara men jag tycker att de verkar vilja att några av deltagarna ska vara kvar till varje pris.
  • Nandez
    sextiotalist skrev 2018-05-17 09:32:58 följande:
    Skapar intriger vet jag inte, det behövs nog inte, det blir intriger när folk lever på det sättet som man gör i Robinson.
    Måste för övrigt säga att det är de bästa säsongen på flera år, vet inte om det beror på deltagarna, programledaren, hur de klipper det eller en kombination, men vi har börjat titta varje år och slutat väldigt tidigt för att vi inte tyckt om det, nu sitter både sambon och jag och tittar och gillar det.
    Tycker precis tvärtom att det är den sämsta säsongen.
  • Nandez
    molly50 skrev 2018-05-17 09:31:08 följande:
    Din åsikt är självklart ok.  smile1.gif
    Och jag håller med dig förutom att jag inte anser Pascal vara en värdig vinnare.
    Jag har lite svårt för människor som hela tiden skryter och höjer sig själva till skyarna samtidigt som man försöker rösta ut någon man haft ett gott öga till och hållit ihop med. (Läs Dessie)
    Men det är jag.  
    Du har en poäng.
  • Nandez
    AnkiC skrev 2018-05-17 17:48:54 följande:
    Ja det verkar det som.
    Tycker att det inte är bra, har man åkt ut så har man.
  • Nandez
    AnkiC skrev 2018-05-17 18:02:49 följande:
    Fast en andra chans typ gränslandet har man ju haft med förr. Det är ju inget nytt. Tycker det är en rolig tvist och det blir mer spännande så.
    Menar Johan.
Svar på tråden Robinson 2018