Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2018

Johannus skrev 2018-05-13 22:57:31 följande:
    Ja sant! Johan har gått nästan för mycket ner i vikt 56 kg på en kille som är 184 cm lång är inte bra.
    Det måste vara gränsfall att han får vara kvar.
  • Nandez
    molly50 skrev 2018-05-14 09:08:55 följande:
    Han borde nog ha ätit upp sig mer innan tävlingen.
    Det här är som sagt inte bra för honom ur hälsosynpunkt.
    Det håller jag med dig om.
  • Nandez
    sextiotalist skrev 2018-05-14 09:14:31 följande:
    Är rätt säker på att läkarna håller koll på honom, de har ju redan skickat hem två pga hälsoproblem

Det tror jag också.
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-05-14 11:17:04 följande:
    Undra om det var upplagt att Nickolin skulle åka så hon hamnar på Gränslandet med Pascal? När dom två är på samma plats då kan dem slå ut alla andra och vinna tillsammans. För inte blir det som Jan sa i går att han och Pascal kommer att slå ut Nicolin.

Alla verkar spela ett spel mot varann för ingen röstade som dem hade pratat om förutom Henrik han ville ta ut Johan.
    Jag håller med dig.
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-05-14 12:50:40 följande:
    Pascal röstar inte ut Nicolin då dem har ett förhållande. Däremot tror inte jag att han skulle låta henne vinna så självgod som han är.

Ja några röster på DK.
    Det tror inte jjag heller.
  • Nandez
    molly50 skrev 2018-05-14 23:04:48 följande:
    Ja,precis. Jag har svårt att tro att Pascal skulle rösta ut Nicolin.
    Det har jag med.
  • Nandez
    sextiotalist skrev 2018-05-15 08:32:37 följande:
    Jag också, men skulle det ske, då är det med all säkerhet en överenskommelse mellan dom innan.
    Så kan det vara.
  • Nandez
    flygrl skrev 2018-05-15 15:39:59 följande:
    Nu va ju Johan en hårsmån från åka ut men faran för DK & Henrik har väl minskat iom Nicoline åkte ut. Troligen blir Johan utröstad på nästa öråd i stället.

Ja det va lite oväntat Dessi skulle ta hem icebucket challenge. Starkt jobbat av henne! :)

Nu lyckades ju Pascal slå ut Lillemor men det va en stenhård kamp. Troligen tar Jannes resa slut på söndag, ja.

Tack! smile1.gif

Jans oförmåga läsa av spelet e monumental. Lite tragiskt och se.
    Håller med dig, ja det är lite jobbigt att se Jan ibland.
  • Nandez
    Fritidsmamman skrev 2018-05-15 20:08:08 följande:
    EXAKT VARFÖR anser Nicoline att HON är en värdig vinnare av Robinson!?
    Hon har ju inte lyft ett jävla finger!!!
    Det håller jag med dig om.
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-05-15 20:15:05 följande:
    Nog kommer tävlarna att bli förvånade när dem kommer att veta att Johan fick immuniteten. Han är nog själv med väldigt förvånad. Han är i finalen.

Hoppas inte att både Pascal och Nicolin kommer att komma tillbaka för ingen av dem två är värdiga vinnare med tanke på att dem mobbade tidigare.

Nej min enda som jag önskar i finalen är DK och Dessi.......Marie och Ida...Kanske Henrik och Victoria.
    Han fick immuniteten på grund av att dom tycker att han är en svag spelare och inget hot mot dom, skulle jag tro.
Svar på tråden Robinson 2018