Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2018

Deceree1 skrev 2018-03-24 11:52:36 följande:
    Jag har så svårt att bryta traditioner :) ok, va tycker vi så här långt?:) man ser redan nu vilka som folk kommer att reta sig på. Där alltså. Men som sagt, det är ju en tävling/)
    Vad jag sett finns det flera som vill gnälla om allt och inget. Verkar att alla vill vara bäst på det dem gör.
  • Johannus
    Deceree1 skrev 2018-03-24 19:17:39 följande:
    Jaa, men just hon.. hon verkar tro att alla vill bli av med henne. Hon säger att hon inte vill sticka ut och håller sig i bakgrunden. Om hon tror att det är en taktik så får hon nog tänka om. I början försöker man nog inte få ut de starka då de behövs för att "bygga upp".
    Precis hon blir genomskådad ganska fort....Nä det finns fler som tar för sig som Dessi och killen hon retar sig på i lag syd.

Sen har vi i nord Polisen som verkar tro han klarar allt....Trots det klara han inte göra eld......och många fler som tror att den kan, men när det blir frågan så kan det inget.
  • Johannus
    Deceree1 skrev 2018-03-25 15:53:16 följande:
    Spännande jaa, det är väl bara en kompis till hon me amuletten som vet om amuletten? Undrar va dom andra säger om hon blir utröstad o hon slänger fram en amulett. Dom kommer såklart att undra vart den kom ifrån. Sen när dom inser att hon gett bort lagets prylar för att få amuletten kommer dom att rycka ännu mer illa om henne. Måste lära mig namnen på folket.
    Hon som vet om amuletten heter väl Dess eller kallas så. Och hon med amuletten tror jag heter Marie.
  • Johannus
    Nandez skrev 2018-03-25 16:57:12 följande:
    Hon som har amuletten har jag för mig att hon heter Victoaria Heaps.
    Ok å kom jag i håg fel :)
  • Johannus

Tråkigt att mobbningen redan kommit i gång på lag syd. Tror inte Nick kommer klara sig länge med sin attityd. Hoppas hon får byta sig till lag nord för annars kommer det att påverka tävlingarna.

• Johannus
    molly50 skrev 2018-03-25 21:44:08 följande:
    Skrämmande att se vuxna människor bete sig så här.
    Den 20-åriga tjejen verkar ju mest förnuftig och mogen av dem alla.
    Ja det är skrämmande att det ena programmet efter det andra håller på med mobbning. Vuxna män och kvinnor ska inte hålla på så här. Sen att skylla på att det är hungern och sömnbrist som får dem att vara irriterade är fel. Alla deltagare vet vad dem gett sig in på.
  • Johannus
    Nandez skrev 2018-03-26 16:11:40 följande:
    Mobbing är inte okej men det som hände var att Nick bad Victoria att prata svenska. Victoria ställer sig själv utanför gruppen. Det kommer att bli tufft för Victoria när det kommmer fram att hon har köpt en amulett för lagets prylar.
    Jag håller med dig om att Nick bad henne prata svenska och där håller jag med honom, men däremot är Nick snabb på att klaga på flera deltagare.

Kan det vara så att det är för att Vicktoria köpte sin amulett för gruppens varor som hon känner att hon gjort fel och reagerar som hon gör....nå vi får se.

• Johannus

Kul att lag nord vann och i och med att dem får plundra lag syds läger kommer det att bli ännu mer intriger hos dem.

Jag tycker nu att Victoria kan ge sig och börja äta med det andra och umgås...ensam är inte alltid stark.

• Johannus
    Nandez skrev 2018-03-29 17:33:48 följande:
    Tycker att Victoria borde ge sig.
    I kväll såg jag inte första halvan så vet inte vad som hände på tävlingen, men håller med dig att Victoria får ge sig och komma med i gruppen för allas bästa....Speciellt för hennes eget bästa. Hon kommer och vara hack kyckling om hon fortsätter.
Svar på tråden Robinson 2018