flygrl skrev 2018-05-07 19:34:23 följande:
Som flera sagt tråkigt att Rick måste lämna även om det väl e förståeligt och han knappast hade kunnat leverera på kommande tävlingar. En skön snubbe e han och det hade vart intressant se honom i Robinson i lite yngre år. :)
Synd att Pascal skickade hem Lina och inte Jan. Iom ingen ser Janne som nåt hot kanske det slutar med att han lyckas slinka in i finalen. Hahaha det vore nåt det!
För mig känns Henrik allt mer som en värdig Robinson vinnare. Fysiskt & mentalt stark individuellt och samtidigt en omtänksam lagspelare. Risken e väl att han kan komma bli utröstad just för att han ses som ett hot. :/
Lillemor grävde nog sin egen grav när hon i örådet pekade ut just Henrik som minst värdig vinnare. Plus dubbelspelet gentemot Marie.
Va gäller Lillemor/Johan känner jag att jag inte riktigt kunnat göra mig nån vettig bild av hur dom funkat gentemot övriga lagmedlemmar. Jag tycker tex. DKs reaktion över att Lillemor ville han skulle spara inälvorna från hönan och att han skulle tvätta händerna med tvål kändes överdriven. Jag undrar hur mycket DK egentligen bjudit till mot Lillemor & Johan och misstänker att felet inte enbart ligger hos dom. :/
Jag håller med dig.