Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2018

molly50 skrev 2018-05-01 21:32:41 följande:
    Det återstår att se.
    Så är det.
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-05-02 12:48:49 följande:
    Det ska väl vara ett antal till gränslandet därifrån det ska tävla mot varann vem som får komma tillbaka till Robinson. (tor jag)
    Det har du nog rätt i.
  • Nandez
    Tisse skrev 2018-05-02 13:30:45 följande:
    Hoppas Lina kommer in igen från gränslandet.
    Lillemor och Johan börjar nog närma sig utröstning..

Tycker bra om resterande, lite tveksam till Victoria, gilla inte henne innan men hon är lite smårolig.
    Dock tror jag inte jag hade stått ur med henne om jag tvingats umgås med henne en längre tid.
    Nicolina bidrar inte heller med mkt.

Så visst, Dessie, DK, Marie, Ida och Henrik kan jag se som värdiga vinnare (utan inbördes ordning).
    Jag håller med dig.
  • Nandez
    flygrl skrev 2018-05-02 15:11:14 följande:
    ...och sammanslagningen kom direkt. ;) Nu e det delvis nya förutsättningar som gäller. Blir bla. intressant se hur Dessis och Victorias pakt lever vidare och hur en sån som DK ställer sig. Likaså hur Henrik ställer sig och om gamla lag Nord lever vidare som en pakt eller om det bryts upp.
    Eftersom Gränslandet bygger på tävlingar och inte öråd skulle det inte förvåna mig om Pascal e den som tar sig till finalen.
    Håller med dig i allt.
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-05-02 15:24:39 följande:
    Jag tror att det är Lina som kommer tillbaka. Hon slår nog alla som är där nu...
    Man kan ju hoppas.
  • Nandez
    flygrl skrev 2018-05-02 23:15:56 följande:
    Usch, jag tycker det blivit kaotiskt i Robinson iom sammanslagningen. Känns som jobbig stämning i lägret...

Och Janne gör succé i Gränslandet. smile2.gif
    Håller med dig.
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-05-02 23:40:39 följande:
    Jag håller med att det blivit kaotiskt. Alla vill göra sig till för varann mer än vanligt. Nicolin åmar sig som en katt för alla. Lillemor och Johan tycker synd om sig själva då dem tror att alla är emot dem.

Jag tror att Janne kommer att få åka snart om det blir tävlingar. Tyckte lite synd om Rick när Pascal inte lyssnade på han utan bara snäste i från.
    Håller med dig också.
  • Nandez
    Ida3434 skrev 2018-05-03 19:43:45 följande:
    Tycker Rick verkar vara en sån fin och god människa men att folk ser han och Janne som ett team. 
    Tycker jag med.
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-05-03 22:12:50 följande:
    Rick försöker medla, men det verkar inte fungera. Jan är som han är och samma med Pascal båda två är egoistiska och självgoda.
    Det har du rätt i.
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-05-04 18:25:35 följande:
    Jag hoppas att Lina och Rick får komma tillbaka.
    Tycker jag med, håller tummarna för det.
Svar på tråden Robinson 2018