Fanny hej skrev 2018-04-20 00:15:20 följande:
Jag måste säga att jag blir väldigt chockad här. Att vuxna människor inte kan genomskåda att TV4 har valt ut just Pascal som självgod. Han är antagligen inte i närheten så självgod som han framstår utan har råkat säga några få saker som dom då har utnyttjat. Förstår absolut inte hur ni inte kan genomskåda det? Såg en kommentar här nu där det stod Pascal sa att hela laget älskar honom igen idag, alltså helt ärligt.. märker ni inte att de tre sakerna som han har sagt som kan få honom att framstå som självgod har upprepats minst 5 gånger var i olika program?
Jag är inte på Pascals sida, men helt ärligt ni måste ju ha lite överseende? Egentligen så har vi ingen aning om att dom ens fryser ut Jan såpass mycket som det verkar, för det kan vara totalt redigerat. T.e.x det med att om han säger något så blir det knäpptyst.. men det är ju hur enkelt som helst att redigera det så att det ser ut på ett visst sätt? Det är ju bara att klippa in en del en halv minut senare där alla sitter tysta?
Tycker alla ska läsa mina tidigare inlägg så jag hela tiden slipper upprepa mig. Tycker absolut att de flesta av er har väldigt lite överseende. Vi ser 20 minuter på ett avsnitt, utav flera veckors tid på ön..
Det är enormt mycket som inte visas eller helt enkelt klipps bort för att få det att framstå som något annat.. men allt detta kan ju såklart inte deltagarna berätta om eftersom att dom skriver på kontrakt.
Det står alla fritt att tycka som de vill.