Inlägg från: Madde 35 |Visa alla inlägg
  • Madde 35

Robinson 2018

Har bara skummat igenom lite svar men orkar inte läsa allt. Enligt min åsikt är de mest värdiga vinnarna Henrik, Dessie, Ida, Pascal och Marie. De kämpar bra i tävlingarna och känns överlag schyssta. Lite fulspel kör ALLA med så att säga att den eller den är falsk är fel. Det handlar ju om ett spel. Henrik är oerhört ödmjuk oavsett om folk tycker han spelar, han vill verkligen allas bästa.

Johan, Lillemor och Viktoria .. de är inte lika värdiga tycker jag men det är mitt tycke och för att de känns jäkligt falska överlag. De säger att andra är falska men oj va de håller på själva. Men det är min åsikt så hoppas den är ok här? :)

• Madde 35
    Madde 35 skrev 2018-05-16 22:47:21 följande:

Har bara skummat igenom lite svar men orkar inte läsa allt. Enligt min åsikt är de mest värdiga vinnarna Henrik, Dessie, Ida, Pascal och Marie. De kämpar bra i tävlingarna och känns överlag schyssta. Lite fulspel kör ALLA med så att säga att den eller den är falsk är fel. Det handlar ju om ett spel. Henrik är oerhört ödmjuk oavsett om folk tycker han spelar, han vill verkligen allas bästa.

Johan, Lillemor och Viktoria .. de är inte lika värdiga tycker jag men det är mitt tycke och för att de känns jäkligt falska överlag. De säger att andra är falska men oj va de håller på själva. Men det är min åsikt så hoppas den är ok här? :)

Nu pratar ja ju emot mig själv ser jag men Jaja :D

Skulle vart ett egentligen med i meningen att säga att alla är falska är egentligen fel
  • Madde 35
    Johannus skrev 2018-05-16 23:27:52 följande:

Min åsikt är att Pascal inte är en värdig vinnare då han körde mobbning då han var i Robinson och för det andra så är han så självgod och bryr sig inte om andra. Hur många gånger sa han inte idag att jag är bäst....Jag är vinnaren av Robinson.......Hoppas inte han vinner.

Henrik är snäll och go med alla, men är det för att han vill till varje  pris att ingen röstar ut honom????

Victoria är lite skum och jag skulle kunna tro att hon kan vara elak mott alla andra spelare.

Ida och Dessi och DK är vanliga oavsett att även dem kan pakta, men det hör väl till, men dem är inte elaka.

Dk glömde jah :) Han är oxå bra.

Klart ingen vill bli utröstad, inte Henrik heller men tror han är sån som han verkar i tv. Tror jag hade vart likadan :). Velat allas väl men man måste tydligen kunna va lite tuff. Inte lätt för det spelar ingen roll egentligen. Folk tycker o hittar fel på en ändå.
  • Madde 35
    Elinwilma3 skrev 2018-05-16 23:38:16 följande:

Härligt att vi tycker lite olika! :D

Om ni ska välja EN som ni vill/tror kommer vinna Robinson, vem skulle det vara?

Jag väljer: Marie

Tror på Dessie faktiskt :)

Men nästan lika mkt på Henrik (förlåt ville få med det :) )
  • Madde 35

Marie och Ida är ju väldigt värdiga vinnare med :)

Synd Rick fick åka hem. Han var väldigt sympatisk. Glömmer aldrig när han gav bort vinsten att få ringa hem till de med små barn <3

Han satt med tårar i ögonen men unnade ändå dem det.

• Madde 35

Men nu blev jag besviken på Pascal :(. Trodde faktiskt han skulle tänka med rätt huvud men tydligen inte. Han föll i mina ögon nu tyvärr :(

Men den där Johan skulle jag bli tokig på om jag vart på plats haha :D

• Madde 35

Jag kan inte hjälpa det men jag gillar Pascal trots hans lite kaxiga attityd. Han har helt klart vinnarskalle och jag tycker han är värdig vinnare precis som de som är kvar, förutom Viktoria. Hon har ofta utgått först i tävlingar och sinkat andra. Synd Marie åkte ur för hon är stark och hade varit en mycket värdig vinnare.

Skönt Johan äntligen åkte.

Konstigt att Nicoline inte ansåg någon av de som var kvar att vara en värdig vinnare. Hon har vart duktig i några tävlingar och Gud va snygg hon är :) men har hon tillfört så mycket annat?

Svar på tråden Robinson 2018