Inlägg från: Anonym (Så jävla illa!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Så jävla illa!)

Vill INTE att mitt barn ska bli ett "Varannan Vecka Barn" - Hjälp mig.

Visst pappan har bettet sig mindre bra absolut . MEN vem ger dig rätten att bestämma att du är mest lämpligast att ha dottern mest som det är nu ?

Ja blir riktigt förbannad. Barnet har rätt till sina föräldrar lika mycket bortsett från dom fallen där barnen får illa!! Mina barn åker 9 mil om dagen till skolan/dagis när dom är hos mig v.v inte blir dom lidande av det ?!

Jag och pappan kommer inte alls överens vi förmedlar genom advokater och tro mig de finns ingen jag avskyr mer än han,han har med skitit i sitt ansvar och varit ett riktigt jävla svin mot mig med, med misshandel osv osv ! MEN barnen tycker om sin pappa ! Dom går tillomed i skolan där han bor bara för att dom ska slippa så många timmar på fritids och liknande eftersom jag har ett mer anpassningsbart jobb!! Jag hade kunna varit en riktigt jäveln och nekat han v.v inte gått med på att dom skulle gå på dagis o skola där, å en hel del drös annat . MEN jag är fast besluten om att mina barn ska ha lika mycket rätt till sin mamma och pappa det är inte deras fel att man gått isär!!

• Anonym (Så jävla illa!)
    Anonym (Orolig Mamma) skrev 2018-03-13 19:44:37 följande:

Vem som ger mig rätten att bestämma det? Skämtar Du? Dottern har bott hos mig ALLTID. Jag tror att jag vet bäst gällande min dotter. Kan inte se att någon annan har rätten att bestämma det. Pappan sätter bara käppar i hjulet hela tiden. Har alltid gjort.

Så bara för att dottern alltid bott hos dig så tror du dig veta att det är det bästa för henne just nu ? Du tror inte det bästa för henne är att ha 2 föräldrar och kunna vara hos vardera lika mycket ! Nä du är egoistiskt så de sjunger om de ! Det där är enbart att tänka på sig själv !

Det är som sagt va inte barnens fel att man väljer att skaffa unge o sen komma på att det inte funkar för att sen låta barnet bli extremt lidande genom att utgå från sig själv !

Pappan har alltid satt käppar i hjulet säger du. Då vill jag jätte gärna veta vad gör inte DU nu ?!

Jag förstår som sagt hur du tänker och jag har tänkt lika dant 1000 gånger om,om inte mer! Men jag skulle aldrig någonsin låta det gå ut över barnens umgänge med sin pappa ! Även om han var frånvarande första tiden !
Svar på tråden Vill INTE att mitt barn ska bli ett "Varannan Vecka Barn" - Hjälp mig.