Vill INTE att mitt barn ska bli ett "Varannan Vecka Barn" - Hjälp mig.
Visst pappan har bettet sig mindre bra absolut . MEN vem ger dig rätten att bestämma att du är mest lämpligast att ha dottern mest som det är nu ?
Ja blir riktigt förbannad. Barnet har rätt till sina föräldrar lika mycket bortsett från dom fallen där barnen får illa!! Mina barn åker 9 mil om dagen till skolan/dagis när dom är hos mig v.v inte blir dom lidande av det ?!
Jag och pappan kommer inte alls överens vi förmedlar genom advokater och tro mig de finns ingen jag avskyr mer än han,han har med skitit i sitt ansvar och varit ett riktigt jävla svin mot mig med, med misshandel osv osv ! MEN barnen tycker om sin pappa ! Dom går tillomed i skolan där han bor bara för att dom ska slippa så många timmar på fritids och liknande eftersom jag har ett mer anpassningsbart jobb!! Jag hade kunna varit en riktigt jäveln och nekat han v.v inte gått med på att dom skulle gå på dagis o skola där, å en hel del drös annat . MEN jag är fast besluten om att mina barn ska ha lika mycket rätt till sin mamma och pappa det är inte deras fel att man gått isär!!